svennand Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Hjelp, bygget ferdig den nye pc`en min i sted. Starta opp og skulle innstallere windows, skal bruke western digital raptor disk`en til operativsystemet... har et asus A7N8X Delux.... Men windows innstallasjonen finner ikke noen disk. i oppstarten blir den funnet... Som sagt så er denne disken S-ata.... hvordan kan jeg få windows til å takle s-ata i innstallasjonen! snufs har lyst å bruke pc`en etter veldig! mye venting Lenke til kommentar
HAL2002 Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Når du innstallerer Windows må du trykke F3 når det blir spurt om 3th party drivers. Da må du ha i disketten med drivere til SATA kontrolleren. Lenke til kommentar
svennand Skrevet 4. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2003 arg! har ikke diskettstasjon! disketter er ut Lenke til kommentar
aceman Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 du kan vel låne en diskettstasjon som du bare kobler til med kabinettet åpen som du bare fjerner når du har brukt den Lenke til kommentar
HAL2002 Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 I know. Du må nok få lånt deg en da. Trenger den kun til å innstallere driverne. Så er det bare å kaste den ut. Lenke til kommentar
wil Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 enn den maskina som du skrev dette innlegget på da? er det ikke floppy disk på den da? jeg greier å gluble meg til at du kan ikke skriv innlegg på en maskin uten windows eller uten OS i det hele tatt. ergo så må du jo ha en annen pc også, å det er det sikkert floppy stasjon på, så du kan jo bare bytte. Lenke til kommentar
svennand Skrevet 4. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2003 vel... jeg sitter med laptop`en til dama. usb disk stasjon... fikk ikke brukt den, arg! var hjemme med foreldra mine og reiv ut deira sin=) nå funker alt... synes at asus skulle lagt med driveren på en diskett også så slapp man å begynne å makke filer fra cd til diskett... ps. det går J***** kjapt! kjøpte inn geil dragon 2x256ddr 3200 også.... hittil virker det veldig lovendes. fikk dem i en kjempetøff stoff eske... og det er rød deode på dem=) blir ikke bedre=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå