Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Smerter i magen...

Ann-Kristin2011

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Måtte ringe å bestille en time imorgen tidlig. Legen hun på legevakta ringte mente at det kunne vente til imorgen siden jeg hadde ventet så lenge allerede. Så mente hun at det ikke var Blindtarbetennelse fordi jeg bare har lett feber av og til.

Så man får se imorgen da.

Men ble det værre utover kvelden, skulle jeg ringe opp igjen.

Lenke til kommentar

Morsomme leger her. Idag ringte jeg tilbake for å få time idag, det har jeg også fått, klokken 13. Det morsomme er at hun jeg snakket med idag sier det trenger bare å være så enkelt om en urinveisinfeksjon............ Ja, som om ikka nesten alle vet hvordan det er, jeg vet jo at det ikke er det, så det blir spennende å se hva de finner ut. Urinprøve måtte jeg også brunge med men de var tomme på apoteket så da dropper jeg det. for dette må de kunne ordne der om nødvendig.

jeg tror ikke de finner ut noe og sender meg hjem og sier at alt er bra!:p Det er typsik:)

Lenke til kommentar

For en lege, hadde det vært blindtarmen hadde du vært alvorlig syk nå. Når en blindtarm blir betent fylles den opp med masse bakterier, å hvis den sprekker så kan bakteriene spre seg til andre organer veldig raskt. Jeg tror ikke det er blindtarmen da jeg selv har hatt betennelse der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...