Nesa_til_Nuffene Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Er det galleblære betennelse kan du bli lagt inn til betennelsen er over,for di må ta ultralyd for å sjekke om det er steiner. Så kan det hende di bare går inn og fjerner det hvis det er noe. Eller di fjerner hele galleblæren,men jeg og 6 andre jeg kjenner har blitt lagt inn til betennelsen er over. Lenke til kommentar
Ann-Kristin2011 Skrevet 10. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2011 Hun på legevakta skulle ringe en lege å høre der, for å så ringe opp. Men hun trodde ikke det kunne være blindtarmbetennelse. Lenke til kommentar
Ann-Kristin2011 Skrevet 10. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2011 Måtte ringe å bestille en time imorgen tidlig. Legen hun på legevakta ringte mente at det kunne vente til imorgen siden jeg hadde ventet så lenge allerede. Så mente hun at det ikke var Blindtarbetennelse fordi jeg bare har lett feber av og til. Så man får se imorgen da. Men ble det værre utover kvelden, skulle jeg ringe opp igjen. Lenke til kommentar
Ann-Kristin2011 Skrevet 11. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2011 Morsomme leger her. Idag ringte jeg tilbake for å få time idag, det har jeg også fått, klokken 13. Det morsomme er at hun jeg snakket med idag sier det trenger bare å være så enkelt om en urinveisinfeksjon............ Ja, som om ikka nesten alle vet hvordan det er, jeg vet jo at det ikke er det, så det blir spennende å se hva de finner ut. Urinprøve måtte jeg også brunge med men de var tomme på apoteket så da dropper jeg det. for dette må de kunne ordne der om nødvendig. jeg tror ikke de finner ut noe og sender meg hjem og sier at alt er bra! Det er typsik:) Lenke til kommentar
Ann-Kristin2011 Skrevet 11. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2011 Legen klarte ikke å finne ut hva det var. Hun var veldig sikker på Blindtarmbetennelse, men stikk i finger prøven viste ingen betennelse i kroppen. Hun heviste meg derfor videre for å ta bilder av hele magen, så får man se da. Om det er noe. Lenke til kommentar
AyeAye Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 For en lege, hadde det vært blindtarmen hadde du vært alvorlig syk nå. Når en blindtarm blir betent fylles den opp med masse bakterier, å hvis den sprekker så kan bakteriene spre seg til andre organer veldig raskt. Jeg tror ikke det er blindtarmen da jeg selv har hatt betennelse der. Lenke til kommentar
Ann-Kristin2011 Skrevet 11. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2011 Nei jeg tror ikke det jeg heller, men det er jo også utelukket nå. blir spennende å se da hvor lenge jeg skal vente på å komme inn til å ta bilder av magen da. Tror egentlig ikke at de finner noe der heller for det er jo det som er typisk :/ Lenke til kommentar
Ann-Kristin2011 Skrevet 18. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2011 De fant ikke noe på ultralyden, men de kjørte en CT i tillegg, men jeg tviler på at de finner noe.... Hvis jeg framdeles har vondt når resultatene kommer, vil jeg be om å dra på utredning i Tromsø, for Kirkenes er ikke det beste sykehuset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå