Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Smerter i magen...

Ann-Kristin2011

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om noen av dere her inne har vært borte i noe lingnende som dette:

Har hatt vondt i magen(det begynte først i øvre del av magen).. Dette varte et par dager før det passerte ned til høyre del av magen, rett under der ribbeinene slutter. det var prikkende smerter,som kom og gikk.

En dag da jeg våknet hadde jeg smerter på begge sidene, som strålte til ryggen. Men dette gav seg. Men, framdeles har jeg vondt i høyre side, på samme plass. nå er smertene som sting.. Det er også vondt å gå av og til. spiser mindre enn før.. Og har av og til hatt feber. Men det har bare vært opp til 38ca. Er det noen her som har hatt noe lingnende, eller som kanskje har peilig på dette?

Ei veninnde av meg tror det er blindtarmbetennelse. men leste et annet sted på nettet at der var en som hadde vært til lege som trodde at han hadde det, men legen mente at så lenge man kunne spise og ikke hadde 40 i feber, var alt bra.

Hjelp meg ? :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har hatt blindtarmbetennelse å da ble det akutt vondt i magen, jeg våknet midt på natten å lå i senga å vrei meg i smerte. Jeg hadde bare lett forhøyet temp 38 grader og en CRP på 45, men det som er med blindtarmbetennelse er at når den sprekker får man høy feber og smertene blir borte. Hvor gammel er du Ann Kristin?

Lenke til kommentar

Ring til legevakten, de tar masse prøver og sender deg kanskje på sykehus. Hvis det er blindtarmen å de er usikre kan de ta både røntgen og ultralyd. Men jeg har mer tro på galleblæren, å er det en bakteriebetennelse så vil CRPen være forhøyet det sjekker de på legevakten. Det er bare et lite stikk i fingeren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...