Magz Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Hørte at T610 kan brukes til fjernkontroll til tven, er det mulig? Fordi det hadde vært jævlig kjekt fordi fjernkontrollen min smelta og ble ødelagt for noen måneder siden Lenke til kommentar
spn2000 Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 http://www.jeyo.com/products/products.asp Lenke til kommentar
Magz Skrevet 4. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2003 Du kan jo ikke styre tven med det programmet da? Lenke til kommentar
spn2000 Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Så vidt jeg vet virker ikke IR porten no særlig over TO meters avstand... så da kan man vel heller lene seg over å trykke på tv'n? den eneste muligheten jeg kjenner til er å bruke blåtann teknologien... mao må du gjennom en pc. Lenke til kommentar
Magz Skrevet 6. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2003 Jeg har hørt snakk om at det går på t68i iallfall. Selfølgelig kan du ikke bruke BT på tven. Ingen andre som har hørt om deT? Lenke til kommentar
swaisi Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Men åssen virker det? Jeg har lastet ned en "trial version", og lurer på åssen man gjør dette, please help. Jeg connecter T68i-en til infrarøden og trykker "connect" på programmet, men da kommer denne meldingen opp: your phone may not supperted. Please check the phone list on www.jeyo.com. Hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
swaisi Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 jeg har fått det derre på tilbehør: Det er et programm som heter Jeyo Remote. Men så lenge jeg fjerner den fra infrarøden, virker den ikke. Kan noen hjelpe stakkars meg? Lenke til kommentar
Magz Skrevet 6. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2003 jeg har fått det derre på tilbehør: Det er et programm som heter Jeyo Remote. Men så lenge jeg fjerner den fra infrarøden, virker den ikke. Kan noen hjelpe stakkars meg? Hmmm... du har infrarød på pcen, ikke sant ? Det er ikke det når du har den mot tven? Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 hmmm... har høyrt rykter om sånne proggram... men med blåtann da? fønker det bra? Lenke til kommentar
swaisi Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 jada, jeg har infrarød på pc'en. Jeg kommer inn på programmet, og fikser det, men med en gang jeg tar den vekk fra infrarøden, får jeg en melding om at det ikke er koblet noe tilbehør til pc'en........ Kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
Magz Skrevet 7. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2003 Men det er akkurat det samma opplegget som blåtann, bare at det er bedre med blåtann. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå