Gå til innhold

Noen her som fortsatt spiller Call Of Duty 4: Modern Warfare?

Gjest Slettet+981287349

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Aldri prøvd MW1 online før, men tenkte jeg skulle kjøpe det på Steam nå. Digger MW2 for så vidt, men er litt lei noobtubere og G18. Har en følelse av at det er mindre slikt i eneren? Anyway, må jo prøve COD med dedikerte servere (siden BLOPS ikke fungerer IMO).

Lenke til kommentar

Aldri prøvd MW1 online før, men tenkte jeg skulle kjøpe det på Steam nå. Digger MW2 for så vidt, men er litt lei noobtubere og G18. Har en følelse av at det er mindre slikt i eneren? Anyway, må jo prøve COD med dedikerte servere (siden BLOPS ikke fungerer IMO).

Mens du enda er igang med å prøve CoD4, prøv deg på Promod også(google it).

Det kan virke vanskelig i starten, men etterhvert blir du bedre og bedre ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Det første Modern Warfare har dedikerte servere der de kan velge å huke vekk f.eks noobtubere eller våpen som ikke er nerfet ordentlig.

Kan garantere deg at multiplayer følelsen av det første Call Of Duty er bedre ;)

Lenke til kommentar

Ok: Det første som skjer i min første runde er at det er en aimbotter der :S Ble drept idet jeg spawna (rakk ikke se noe engang). Relativt irr...Har sett én aimbotter i MW2 siden det kom, så dette var jo litt pussig...

Endret av Dellers
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Ok: Det første som skjer i min første runde er at det er en aimbotter der :S Ble drept idet jeg spawna (rakk ikke se noe engang). Relativt irr...Har sett én aimbotter i MW2 siden det kom, så dette var jo litt pussig...

Spiller du på en server som er punkbuster vertified?

Det er som VAC, banner og blokkerer cheats.

Lenke til kommentar

Spiller du på en server som er punkbuster vertified?

Det er som VAC, banner og blokkerer cheats.

Var visst en server uten punkbuster. De med blir jeg kicka ut av. Nedtur at punkbuster kicker meg konstant..."Disallowed program/driver"

Javel? Det var da som pokker. Klarer toppen to min av gangen. I motsetning til fail ops er aimen min like god som i MW2 her, så hadde det ikke vært for PB kunne det blitt gøy. Noen som vet hva som er galt? Jeg skjønner ikkeno av den greia.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Fant ut av det, må disable Steam community-saken mens jeg spiller. De beste spillerne her var jo helt på trynet da...Jeg kødder ikke når jeg sier at de er EKSAKT like raske som autoaimen i MW2. Seriøst det dummeste jeg har sett, og må si jeg ble mer skremt enn imponert...

Lenke til kommentar

Fant ut av det, må disable Steam community-saken mens jeg spiller. De beste spillerne her var jo helt på trynet da...Jeg kødder ikke når jeg sier at de er EKSAKT like raske som autoaimen i MW2. Seriøst det dummeste jeg har sett, og må si jeg ble mer skremt enn imponert...

Hva mener du? Hvis du synes alle er ræva spillere, er du nok på en helt vanlig server.

http://www.game-monitor.com/search.php?=undefined&search=promod&vars=&game=cod4

Finn en server der, der er spillerne 10x bedre eller mer. Og du slipper heli og alt det tullet.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hva mener du? Hvis du synes alle er ræva spillere, er du nok på en helt vanlig server.

http://www.game-monitor.com/search.php?=undefined&search=promod&vars=&game=cod4

Finn en server der, der er spillerne 10x bedre eller mer. Og du slipper heli og alt det tullet.

Jeg mente å si at de var sinnsykt GODE (så gode at det er på trynet, om det gir mening). Et tempo som virker helt autistisk (runner class i MW2x5, bortsett fra at de ikke nødvendigvis har løpeklasse), og som sagt nærmest like raskt som autoaim. Så en kar på killcam: Tok først en dude med ak, skifta til pistol og skøyt en kar til, og tilbake til ak og tok meg. Alt dette tok ca. TRE sekunder inkludert skifting av våpen og gåing gjennom dører. Helt drøyt. Riktignok var det TDM med sikkert 60 spillere, som strengt tatt sugde hardt når det kom til stykket (altså ALTFOR mange spillere for min smak, kun kaos).

Fant dog en kurant FFA-server etterhvert, hvor jeg vant første ordentlige runden (suger 1 vs 1, men når det ble fullt på en bane gikk det kjempebra), og kom såvidt på andreplass (1 kill for lite for førsteplassen) runden etter. Trenger nok ikke noe vanskeligere foreløpig, da det tar tid å komme inn i spillet (syns det er fullstendig annerledes enn MW2, med unntak av at aiminga teknisk sett også her er veldig grei). Lyden er helt annerledes, banene likeså, og klassene man åpner med en gang passer meg ikke spesielt bra. Dog var M16A4 på en diger bane fullstendig genialt, til tross for at jeg aldri har fått til slike våpen før.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

60 spillere? Da blir det jo MW2.

8-14 spillere er det meste jeg takler.

MW2 på konsoll da eller? Er maks 12 eller 18 i PC-versjonen, hvor jeg foretrekker 12. Blir altfor lett eid bakfra med flere spillere.

Fant forresten noe forbanna drit med dedikerte servere nå: Gikk inn på samme server som igår, så kom det to til, som fant ut at de skulle kicke meg. Så da er jeg midlertidig banna fra en server, fordi de tydelkigvis ville spille 1 vs 1 (de sa ingenting, men vota meg ut). Hva faen? Får da være grenser!

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...