Gå til innhold

Noen her som fortsatt spiller Call Of Duty 4: Modern Warfare?

Gjest Slettet+981287349

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

tenkte på en promod-server med nesten alle maps, nesten alle gamemodes og muligens killcam, altså mer en funserver enn en slik som alle de andre 6 competitive maps tdm/snd serverene.

bare lurte på, siden jeg aldri har sett det, er det mulig?

black ops serverene suger balle, så skal kansellere, og kanskje gi gode gamle cod4 en try i steden :)

noen som har en bra hosting-side?

Endret av knekkebrødmedost
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

har skaffet en server nå, basicly:

- promod210

- 14 slot

- alle maps, unntatt countdown og bog

- ingen våpenrestriksjoner (f.eks. så du kan ha laget fullt av snipere)

- reflektiv ff

- granater er på

ip:port er 46.4.23.86:27290, hvis noen synes den virker interessant.

er det mulig å få serveren til å kjøre random maps og gamemodes på noen måte? slik at det ikke går i rekkefølgen i map_rotation, men bare blir valgt tilfeldig hver gang.

Lenke til kommentar

det er jo promod da? ikke tubere der xD mulig jeg fjerner flere maps, men har bare spilt på crash, crossfire, district, vacant, strike og backlot i promod, ville prøve å spille alle mapsene. (unntatt bog og countdown, som jeg alltid har hatet)

blå himmel-fiksen er ganske nice, men vet ikke hvordan jeg får det til. skal sjekke det ut.

Lenke til kommentar

har laget en slik blå himmel nå, prøvde den i modwarfare og den funket fint. men i promod blir det bare error, om jeg starter promod og laster et map, så blir det error halvveis i loadingen. puttet det i promodmappa på serveren og, men de funket det ikke å koble til.

har du peil på hvordan det skal gjøres?

Lenke til kommentar

folka på tek9 sa at det ikke fikk an å få custom skybox i promod210, mulig det ikke går med skins heller da.

skal teste om det går i 204, 210 har bare veldig små forbedringer, de fleste betyr ingenting for de fleste, så vil heller ha muligheten til skins og custom sky.

edit: prøvde i både 202 og 204, ingen av de funker..

edit2: ser ut som om det skal funke faktisk, jeg må bare skifte navn på fs_game til noe annet enn det egentlige navnet x)

Lenke til kommentar

Pmod 210 er mye mer oppdatert med tanke på å endre custom skies, skin på personer ol. Dette for å hindre at spillere skal bruke dette til sin fordel :> Derfor funker det nok ikke.

Det er tho mulig å få slikt på pmod 204, ved endring av noen koder og slikt, men det er ikke lov :p

Endret av SNORLX
Lenke til kommentar

http://www.codpromod.com/how-to-use-promod/

"Q: I want to run my own custom promod-server with skins etc, how?

A: In order to run your own custom promod-server you’ll need to change the fs_game to anything besides “mods/promodlive210″ as well as not using match-modes. You will now be able to modify the Promod IWDs and add additional iwd-files."

det der er jo oppdatert, står at det skal funke i 210. jeg har gjort alt som står der, men det ville fremdeles ikke funke.. irriterende at de (promodfolka) tar promod så utrolig seriøst nå da. så lenge det er "server-side" skins og slik, så får jo alle det, hva er problemet? bare å leave hvis du ikke vil spille med det >_>

Lenke til kommentar

har lurt litt pga på buttonbashers sin dahman only-server får jeg veldig stabil ping på 50, men på min er det vanligvis 65-70, spretter opp mot 100-300 en del ganger også. lurer på om det bare er meg som har vært uheldig med når andre i huset bruker nettet eller noe, eller om jeg burde flytte serveren til england hvis det er der de har sin, får å få like god connection.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...