Gå til innhold

Noen her som fortsatt spiller Call Of Duty 4: Modern Warfare?

Gjest Slettet+981287349

Anbefalte innlegg

206? Trololololololololol

Says the MW2-kid.

Nå spiller vell Lilland strengt tatt cod4.

Men mobber Promod 206? Ikke noe negativt med den i forhold til 204..

Som Hardon sa spiller ikke jeg MW2, nei. CoD4 all the way.

206? Du vet at nåværende 206 ikke er offisiell, kun ble laget for at amerikanere skulle ha en mulighet til å spille, og at samtlige promod-cup'er, ligaer ol. spilles i 204?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Selv bruker jeg eXp-serverne hyppig.

Både TDM, DM og S&D.

Brukte S!ck sin Strike-serveren utrolig mye før, men jeg har begynt å spille mer TDM og DM public. Vet ikke hvofor tho :p

Er vell greit med litt variasjon, selv spiller jeg kun s&d. Syns det er den beste gametypen

Endret av Major hardon
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Både TDM, DM og S&D.

Brukte S!ck sin Strike-serveren utrolig mye før, men jeg har begynt å spille mer TDM og DM public. Vet ikke hvofor tho :p

Er vell greit med litt variasjon, selv spiller jeg kun s&d. Syns det er den beste gametypen

Det gode med den er at man faktisk har en jobb å gjøre. Det negative er at på flere servere driter altfor mange i å gjøre det.

Lenke til kommentar

Både TDM, DM og S&D.

Det gode med den er at man faktisk har en jobb å gjøre. Det negative er at på flere servere driter altfor mange i å gjøre det.

Ja greit når folk faktisk fokuserer på objekte og ikke og spawncamper som jeg har møtt så alt for mange som har gjort de siste dagene. Men derfor jeg holder meg stort sett til de samme serverene

• Liker 2
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...