scenest Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Det er forskjellige skill-nivåer i Promod, og grovt sett har vi Low - Med - High - Academy - Invite - Preinvite Selv ser jeg på meg selv som Med/High, mens i preinvite-kategorien finner man lag som Fnatic, Reason og H2K. det går low - med - high - academy - preinvite - invite. I invite finner man lag som fnatic,h2k og reason. Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Det er forskjellige skill-nivåer i Promod, og grovt sett har vi Low - Med - High - Academy - Invite - Preinvite Selv ser jeg på meg selv som Med/High, mens i preinvite-kategorien finner man lag som Fnatic, Reason og H2K. det går low - med - high - academy - preinvite - invite. I invite finner man lag som fnatic,h2k og reason. Åja, lol. Lenke til kommentar
Ingeniør Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Jodda, spiller Cod4 mw.... Stort sett komboen M4 assult m lyddemper og M21 sniper. Begynner å bli normalt at man passerer både 30 og 40 kills. Er ofte innom topp 5 når man spiller. TheMaverick... Kan huske å ha blitt kverket en del av en stfn... som er med i tråden her... Lenke til kommentar
atrax Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Jo, bare hyggelig, du. (Hilsen stfn) Jeg moser fremdeles av og til, når jeg får tid. Lenke til kommentar
Ingeniør Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Er vel en stund siden...? Har spilt en del i de siste par månedene, og er ikke uvanlig at man har 30/40 + kills og ca halvparten deaths. Man har bg om man er ned mot 20 kills... Altids noen som har mer kills, f.eks 60-100, men vil si at noen av de opp mot 100+ lukter det ugler i mosen av om det er relativt lave antall deaths... Trives best på servere der man er fri til å spille på den måten man vil, da man bruker sniper mye... Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Spilte mye på PC før. Plukket det opp for 5 mnd siden på PS3, og har spilt litt. Call of Duty 1,2 og 4 er de beste. Lenke til kommentar
atrax Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 De som har vemmelig mange kills bruker vanligvis kjipe våpen/perk-komboer. Tre granater, martyrdom, silencer, m40+acog står på den lista. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 ser ikke hva som er galt i silencer. 3x nades hatet jeg. har aldri hatt noe problem med m40 acog-folk, men tror det bare var på konsoller at den komboen ga damageboost. selv døde jeg nesten aldri fra martyrdom, er bare å løpe vekk om du hører den "granat-som-treffer-bakken" lyden. bortsett fra 3x frags og last stand synes jeg alle perksene i cod4 var ganske balanserte/ikke feige. Lenke til kommentar
Ingeniør Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Har generelt ingen problemer med hvordan folk spiller, foretrekker å spille som det passer meg så får andre passe sin spillestil... Er enig i at marttyrdom er irriterende. Last stand kan være litt moro om det blir backfire for den som bruker den... f.eks man har snipet en som står bortgjemt i en krok en plass slik at man ikke ser fyren etter å ha truffet... Enten ny kule eller vente... Lenke til kommentar
birdy113 Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Halle folkens Jeg er leder i en seriøs klan vi har vert oppgående nå i et halvt år og vi trenger noen medlemmer som har skill High + som sniper,ak47,aku Vi heter Team Zunrise TAG TzR // Birdy som er mitt navn. Vi driver ganske seriøst melder oss inn i cupper i ESL og koser oss på venten om kveldene. spiller i såffall 2-5 kamper hver dag drver med tactics trenninger. vi har høye forventninger stiller på populære lan partyer som Bylan og The gathering. Vi har Warserver Og ventrilo Nettside kommer vi måf å noen til og mekke for oss. hvis du er inntrisert. kontatk Xfire: youalex Hilsen Alex Remeber MW2 is for NOOBS! Lenke til kommentar
HCG Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Noen her som spiller det på PS3`? Lenke til kommentar
HCG Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Hvis det er noen andre enn Sepe som spiller det, add iNTEEENZE. Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=B8LpUA06HEo LOLOLOLOL! Endret 15. august 2010 av Zebraskin Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 (endret) hva er det du bruker til å skyte så raskt med pistolene? musehjulet eller script eller hva? eller klarer du å skyte så raskt uten noe slikt? o.O Endret 15. august 2010 av knekkebrødmedost Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Tenker han scroller(musehjulene), ja. Selv om det er fint mulig å skyte så fort med museknappen. Lenke til kommentar
atrax Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Kun adrenalinladede fingre, takk! Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Kun adrenalinladede fingre, takk! lolok. Btw, sjekk når han skyter. EPIC. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå