Gå til innhold

Noen her som fortsatt spiller Call Of Duty 4: Modern Warfare?

Gjest Slettet+981287349

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er forskjellige skill-nivåer i Promod, og grovt sett har vi Low - Med - High - Academy - Invite - Preinvite

Selv ser jeg på meg selv som Med/High, mens i preinvite-kategorien finner man lag som Fnatic, Reason og H2K.

det går low - med - high - academy - preinvite - invite.

I invite finner man lag som fnatic,h2k og reason.

Lenke til kommentar

Det er forskjellige skill-nivåer i Promod, og grovt sett har vi Low - Med - High - Academy - Invite - Preinvite

Selv ser jeg på meg selv som Med/High, mens i preinvite-kategorien finner man lag som Fnatic, Reason og H2K.

det går low - med - high - academy - preinvite - invite.

I invite finner man lag som fnatic,h2k og reason.

Åja, lol.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jodda, spiller Cod4 mw.... ;)

Stort sett komboen M4 assult m lyddemper og M21 sniper.

Begynner å bli normalt at man passerer både 30 og 40 kills.

Er ofte innom topp 5 når man spiller.

TheMaverick... :cool:

Kan huske å ha blitt kverket en del av en stfn... som er med i tråden her...

Lenke til kommentar

Er vel en stund siden...?

Har spilt en del i de siste par månedene, og er ikke uvanlig at man har 30/40 + kills og ca halvparten deaths.

Man har bg om man er ned mot 20 kills...

Altids noen som har mer kills, f.eks 60-100, men vil si at noen av de opp mot 100+ lukter det ugler i mosen av om det er relativt lave antall deaths...

Trives best på servere der man er fri til å spille på den måten man vil, da man bruker sniper mye...

Lenke til kommentar

ser ikke hva som er galt i silencer. 3x nades hatet jeg. har aldri hatt noe problem med m40 acog-folk, men tror det bare var på konsoller at den komboen ga damageboost. selv døde jeg nesten aldri fra martyrdom, er bare å løpe vekk om du hører den "granat-som-treffer-bakken" lyden. bortsett fra 3x frags og last stand synes jeg alle perksene i cod4 var ganske balanserte/ikke feige.

Lenke til kommentar

Har generelt ingen problemer med hvordan folk spiller, foretrekker å spille som det passer meg så får andre passe sin spillestil...

Er enig i at marttyrdom er irriterende.

Last stand kan være litt moro om det blir backfire for den som bruker den... f.eks man har snipet en som står bortgjemt i en krok en plass slik at man ikke ser fyren etter å ha truffet... Enten ny kule eller vente... ;)

Lenke til kommentar

Halle folkens Jeg er leder i en seriøs klan vi har vert oppgående nå i et halvt år og vi trenger noen medlemmer som har skill High + som sniper,ak47,aku

Vi heter Team Zunrise TAG TzR // Birdy som er mitt navn.

Vi driver ganske seriøst melder oss inn i cupper i ESL og koser oss på venten om kveldene.

spiller i såffall 2-5 kamper hver dag drver med tactics trenninger. vi har høye forventninger stiller på populære lan partyer som Bylan og The gathering.

Vi har Warserver Og ventrilo Nettside kommer vi måf å noen til og mekke for oss. hvis du er inntrisert. kontatk Xfire: youalex

Hilsen Alex

Remeber MW2 is for NOOBS!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...