Gå til innhold

Noen her som fortsatt spiller Call Of Duty 4: Modern Warfare?

Gjest Slettet+981287349

Anbefalte innlegg

Noen her som spiller Promod?

klart :D hvis du trenger en klan, så har jeg og noen andre nettopp startet en, og vi trenger spillere. har ikke fått opp nettside enda, men vi har en vt-server. hvis du er interessert.

Meh, dessverre. Er i Repus nå, og kommer nok til å holde meg der.

Har du xfire, btw? :D

sendt deg pm, kanskje vi får spilt noen kamper etter hvert :)

Yeah ;p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981287349

Begynt med promod nå, og det er jo brutalt rått.

Ingen tvil på hva jeg blir å spille framover :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

CALL OF DUTY 4 beste spillet som er laga i serien uten tvil

mw2 var ekstremt dårlig bare cheatsers og ingen admins som kan ta dem og IWnet som ikke leverer mål og ingen mods som promod.

Vi er en norsk klan i cod 4 som søker high spillere.

Enig med deg i første paragraf, de har tapt seg enormt med Modern Warfare 2. Forhåpentligvis lærer de av sine feil.

Anser meg selv som medium-high, har kommet meg til 10. Prestige i MW2 og har vært i lvl 55 ett par ganger i COD4.

Så bare si ifra visst dere har try-outs, så kanskje jeg hiver meg med :)

Skal jeg gjøre om tråden til offisiell COD4 tråd?

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar

CALL OF DUTY 4 beste spillet som er laga i serien uten tvil

mw2 var ekstremt dårlig bare cheatsers og ingen admins som kan ta dem og IWnet som ikke leverer mål og ingen mods som promod.

Vi er en norsk klan i cod 4 som søker high spillere.

Enig med deg i første paragraf, de har tapt seg enormt med Modern Warfare 2. Forhåpentligvis lærer de av sine feil.

Anser meg selv som medium-high, har kommet meg til 10. Prestige i MW2 og har vært i lvl 55 ett par ganger i COD4.

Så bare si ifra visst dere har try-outs, så kanskje jeg hiver meg med :)

Skal jeg gjøre om tråden til offisiell COD4 tråd?

er du high i promod og? etter å ha spilt bare public? de beste promod-spillerne er jo syke. selv har jeg ikke noe problem med å toppe scoreboardet i vanlig "vanilla" cod4, men i promod er jeg vel rundt 1 i k/d.

btw sjekk ut tråden i signaturen min, skrev litt mer om klanen min der, hvis du fremdeles er interessert :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

er du high i promod og? etter å ha spilt bare public? de beste promod-spillerne er jo syke. selv har jeg ikke noe problem med å toppe scoreboardet i vanlig "vanilla" cod4, men i promod er jeg vel rundt 1 i k/d.

Som sagt så har jeg nettop begynt med Promod, så jeg er ikke helt syk i det, men anser meg selv som over gjennomsnittet i COD4.

Lenke til kommentar

hva er Mike Myers? er de OpTic og hva nå enn den andre dudes klan heter blandt de beste i verden i cod4? hvilken server?

bog hørtes lol ut, men er vel lettere å holde oversikt på hele banen med færre personer siden den er mer åpen?

Tror Mike Myers er en lek innenfor CoD 4 og MW2. Målet er at en skal løpe rundt å knife, mens de andre prøver å komme seg unna.

Btw, har Peanutz YT channel?

Endret av Zebraskin
Lenke til kommentar

Som sagt så har jeg nettop begynt med Promod, så jeg er ikke helt syk i det, men anser meg selv som over gjennomsnittet i COD4.

Det er forskjellige skill-nivåer i Promod, og grovt sett har vi Low - Med - High - Academy - Invite - Preinvite

Selv ser jeg på meg selv som Med/High, mens i preinvite-kategorien finner man lag som Fnatic, Reason og H2K.

Birdy, har du xf?

EDIT: Nvm, har deg allerede.

Endret av liiland
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Heisann.

Tenkte jeg bare skulle slenge inn xfire her, da jeg er en av de mange nordmennene som fortsatt spiller COD4. Spiller promod, har vært i litt forskjellige klaner opp gjennom tidene, ingen verdt å nevne. Spiller nå i High Jinx, og hvis noen kunne tenke seg en scrim fra tid til annen, må dere gjerne legge meg til på xfire. Kaller meg "larsmarius".

Lenke til kommentar

Heisann.

Tenkte jeg bare skulle slenge inn xfire her, da jeg er en av de mange nordmennene som fortsatt spiller COD4. Spiller promod, har vært i litt forskjellige klaner opp gjennom tidene, ingen verdt å nevne. Spiller nå i High Jinx, og hvis noen kunne tenke seg en scrim fra tid til annen, må dere gjerne legge meg til på xfire. Kaller meg "larsmarius".

Skill er du/dere?

hva er en scrim?

En scrim er en match, der man spiller alt fra 1v1 til 6v6

Lenke til kommentar

Skill er du/dere?

Tja, er vel med+ som lag tenker jeg, spiller i EDOM. (Ikke CB!)

EDIT: Trykk HER for å se resultatene vi har hatt. Nå skal det også nevnes at vi ikke har spilt de beste lagene, og at vi egentlig bare venter på å bli "bumpet" opp til neste nivå.

Endret av BungieMan
Lenke til kommentar

Skill er du/dere?

Tja, er vel med+ som lag tenker jeg, spiller i EDOM. (Ikke CB!)

EDIT: Trykk HER for å se resultatene vi har hatt. Nå skal det også nevnes at vi ikke har spilt de beste lagene, og at vi egentlig bare venter på å bli "bumpet" opp til neste nivå.

Ah, nice.

Er cless atm, så har ikke mulighet til å ta en scrim enda(med mindre jeg finner folk til å mixe, noe som er på langt nær like morsomt som et fullt team)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...