Gå til innhold

Noen her som fortsatt spiller Call Of Duty 4: Modern Warfare?

Gjest Slettet+981287349

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spiller cod4 på xbox, bare å adde meg hvis noen vil spille :) iFluuzY er min GT

Bare for å være en dritt: Har det kommet til Xbox? Trodde bare det var Xbox 360 jeg.

For å være ærlig, så virker du som den største kverrulanten på hele dette forumet. -.-

Lenke til kommentar

Spiller cod4 på xbox, bare å adde meg hvis noen vil spille :) iFluuzY er min GT

Bare for å være en dritt: Har det kommet til Xbox? Trodde bare det var Xbox 360 jeg.

For å være ærlig, så virker du som den største kverrulanten på hele dette forumet. -.-

Han er en av de største kverulantene ja, og han lever av å få slike tilbakekommentarer du nettopp kom med. Lev med det, og prøv å ikke feede.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hei, mulig dette allerede har blitt tatt opp, men lurer på om dere har noen gode servere på lager? Er ute etter ~20 slots og helst hardcore, med god ping :) Begynte å spille i går, men serverlista funker ikke, så sliter med å finne servere (har funnet på gamemonitor.com til nå).

Bring it on!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 3 måneder senere...
  • 3 uker senere...

Vil tro det er få her som spiller Hardcore...

Spiller kun hardcore....

Jeg og... Vis man ikke spiller hardcore tåler man så mye.

Jeg orker ikke å spille hardcore lenger, fordi når man ikke tåler mer en ett skudd blir spillet så sært, mye gøyere hvis den som er flink vinner.

Lenke til kommentar

Spiller kun hardcore....

Jeg orker ikke å spille hardcore lenger, fordi når man ikke tåler mer en ett skudd blir spillet så sært, mye gøyere hvis den som er flink vinner.

Joda, det er jo sant. Men det er kjedelig å skyte en hel magasin i person og han dør ikke.

Lenke til kommentar

Spiller kun hardcore....

Joda, det er jo sant. Men det er kjedelig å skyte en hel magasin i person og han dør ikke.

Deagle : 2 skudd

Ak: 2-3 skudd

m40/r700 : 1-2 skudd

aku: 2-5 skudd kommer helt ann på hvor du treffer og avstann

Lenke til kommentar

Spiller enda COD4MW selv med cheatere som er rundt omkring. Spilte mot cheatere og fikk 25-3 på en runde TDM. Da var det omtrent 2 år siden jeg hadde spilt det. Fortsatt det beste COD spillet i mine øyner!

Bare å adde XBL: iToMaN x eller PSN: Toman85 for gaming av COD4!

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...