guak Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Spiller cod4 på xbox, bare å adde meg hvis noen vil spille iFluuzY er min GT Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Spiller cod4 på xbox, bare å adde meg hvis noen vil spille iFluuzY er min GT Bare for å være en dritt: Har det kommet til Xbox? Trodde bare det var Xbox 360 jeg. Lenke til kommentar
spamex Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Spiller det daglig fortsatt. Stort sett pub s/d på polske servere, men hadde vært moro å spille med noen norske! Hvor spiller dere? Add willywodka262 på steam Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 jeg spiller fortsatt cod 4 Lenke til kommentar
guak Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Spiller cod4 på xbox, bare å adde meg hvis noen vil spille iFluuzY er min GT Bare for å være en dritt: Har det kommet til Xbox? Trodde bare det var Xbox 360 jeg. For å være ærlig, så virker du som den største kverrulanten på hele dette forumet. -.- Lenke til kommentar
Fish Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Jeg spiller CoD4 På PC da Beste cod spillet! Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Spiller cod4 på xbox, bare å adde meg hvis noen vil spille iFluuzY er min GT Bare for å være en dritt: Har det kommet til Xbox? Trodde bare det var Xbox 360 jeg. For å være ærlig, så virker du som den største kverrulanten på hele dette forumet. -.- Han er en av de største kverulantene ja, og han lever av å få slike tilbakekommentarer du nettopp kom med. Lev med det, og prøv å ikke feede. 1 Lenke til kommentar
Bark1Steinar Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Hei, mulig dette allerede har blitt tatt opp, men lurer på om dere har noen gode servere på lager? Er ute etter ~20 slots og helst hardcore, med god ping Begynte å spille i går, men serverlista funker ikke, så sliter med å finne servere (har funnet på gamemonitor.com til nå). Bring it on! Lenke til kommentar
Armador Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Vil tro det er få her som spiller Hardcore... Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 restriction service communication failure pnkbstra.exe Gud som jeg hater PB til tider. Når jeg fikser et problem dukker det bare opp et annet. Så nå driter jeg i hele spillet Lenke til kommentar
Ingeniør Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Vil tro det er få her som spiller Hardcore... Spiller kun hardcore.... Lenke til kommentar
spamex Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Vil tro det er få her som spiller Hardcore... Spiller kun hardcore.... Jeg og... Vis man ikke spiller hardcore tåler man så mye. Lenke til kommentar
Holycrap Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Vil tro det er få her som spiller Hardcore... Spiller kun hardcore.... Jeg og... Vis man ikke spiller hardcore tåler man så mye. Jeg orker ikke å spille hardcore lenger, fordi når man ikke tåler mer en ett skudd blir spillet så sært, mye gøyere hvis den som er flink vinner. Lenke til kommentar
spamex Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Vil tro det er få her som spiller Hardcore... Spiller kun hardcore.... Jeg og... Vis man ikke spiller hardcore tåler man så mye. Jeg orker ikke å spille hardcore lenger, fordi når man ikke tåler mer en ett skudd blir spillet så sært, mye gøyere hvis den som er flink vinner. Joda, det er jo sant. Men det er kjedelig å skyte en hel magasin i person og han dør ikke. Lenke til kommentar
Holycrap Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Vil tro det er få her som spiller Hardcore... Spiller kun hardcore.... Jeg og... Vis man ikke spiller hardcore tåler man så mye. Jeg orker ikke å spille hardcore lenger, fordi når man ikke tåler mer en ett skudd blir spillet så sært, mye gøyere hvis den som er flink vinner. Joda, det er jo sant. Men det er kjedelig å skyte en hel magasin i person og han dør ikke. Deagle : 2 skudd Ak: 2-3 skudd m40/r700 : 1-2 skudd aku: 2-5 skudd kommer helt ann på hvor du treffer og avstann Lenke til kommentar
Ingeniør Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Hele greia med HC er vel at man bør ha litt reaksjonsevne. Skyt først eller bli skutt... Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 (endret) Spiller enda COD4MW selv med cheatere som er rundt omkring. Spilte mot cheatere og fikk 25-3 på en runde TDM. Da var det omtrent 2 år siden jeg hadde spilt det. Fortsatt det beste COD spillet i mine øyner! Bare å adde XBL: iToMaN x eller PSN: Toman85 for gaming av COD4! Endret 24. juli 2011 av iToMaN Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Er blitt lei av alt av CoD spill, er ferdig med den slags, orker det bare ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå