Gå til innhold

Noen her som fortsatt spiller Call Of Duty 4: Modern Warfare?

Gjest Slettet+981287349

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når kom siste patch? mulig jeg spiller på 1.5... Kjøpte i butikk, hater steam.

Bare og skjekke det. Står vel i hovedmenyen når du starter spillet.

Siste patch: http://www.gamershell.com/download_28304.shtml

Takk! Hvordan får man opp fps ingame? hadde det på tidligere accounts, men fikk ikke ha de med meg da de ble sperre fordi pb trodde det var cheat...

Står ikke hvilken patch jeg har i hovedmenyen, fant det ikke i activision->cod4 mappa heller...

http://i54.tinypic.com/f25urm.png

Nederst til høyre.

Endret av joalim
Lenke til kommentar

skal vel gå an å få chaten lenger ned ved å endre en y-verdi? skal se om jeg finnner hvilken.

edit:

prøv å gå inn i cod4 multiplayer config-fila di (i cod4 mappen, players, profiles, navnet ditt, config_mp, åpne den i notebook)

trykk ctrl-f for å få opp søk

søk etter "hudchatposition"

endre tallet i anførselstegn bak til "5 200"

Endret av knekkebrødmedost
  • Liker 1
Lenke til kommentar

I dag kommer jeg ikke inn. Får PB feil. "Service communication failure" Letet litt på nettet men fant ingen løsninger smo funket...

Prøvd å oppdatere PB, reboot, satt pnkbstrA og B på auto(start->kjør->"services.msc")

Er det ingen lett måte å fikse dette? innstallerte 1.7 i går, men i går funket det også å spille! Funker hverken med eller uten "dedicated" i dag...

Endret av Håk
Lenke til kommentar

I dag kommer jeg ikke inn. Får PB feil. "Service communication failure" Letet litt på nettet men fant ingen løsninger smo funket...

Prøvd å oppdatere PB, reboot, satt pnkbstrA og B på auto(start->kjør->"services.msc")

Er det ingen lett måte å fikse dette? innstallerte 1.7 i går, men i går funket det også å spille! Funker hverken med eller uten "dedicated" i dag...

Har du Steam i bakgrunnen? Med mindre du har kjøpt CoD4 via steam, avslutt steam. Har selv hatt masse problemer da steam kjørte.

Lenke til kommentar

søk etter erroren på google, finner som oftest svaret en plass da.

Gjort det, lite som funket for meg! Men fant en egen løsning!

Har du Steam i bakgrunnen? Med mindre du har kjøpt CoD4 via steam, avslutt steam. Har selv hatt masse problemer da steam kjørte.

Kjører ikke steam i bakgrunnen, så var ikke det som gjorde det. Nå starter jeg pnkbstra og b manuelt, og lar de gå mens jeg går inn i cod. Da funker det fjell...

Finner forresten ikke "A custom original mix"

Lenke til kommentar

video

Beste promodmontagen jeg noen gang har sett!

Den er bra ja, men imo vil jeg rangere flere videoer over denne. 3d-en var ikke den beste jeg har sett(i forhold til Mazadox), effekter var noe dårlig og samtidig overused, da noen frags var mindre lett å se(skal vi først inn på overedit vil jeg heller se Realization). Filmen er veldig bra, men nevnte fragmovies og Jailbait slår nok denne i mine øyne.

Lenke til kommentar

altså ikke lage en fragmovie med random klipp, men mer sånn som dette video

da er jo hele pointet med fragmovie borte..? :ermm:

Fyren som lagde den kunne sikkert lagd en epic fragmovie også, men den videoen ville nok vært bedre som film.

Jeg mente selvfølgelig å sitere det andre knekkebrød skrev, noe slikt som at "Rage 3 ville sett bedre ut med private klipp, og ikke match-klipp".

Lenke til kommentar

Fyren som lagde den kunne sikkert lagd en epic fragmovie også, men den videoen ville nok vært bedre som film.

Jeg mente selvfølgelig å sitere det andre knekkebrød skrev, noe slikt som at "Rage 3 ville sett bedre ut med private klipp, og ikke match-klipp".

Ah, akuratt den deler skjønte ikke jeg heller helt, men antar h*n mener at det ville være bedre med "filmatiske" klikk eller hva pokker. På en måte at det ville vært bedre om de mente å lage film-film, i stedet for å bruke video fra matcher, og lage fragmovie.

Altså, bedre om spillerne var "skuespillere" i en film, og det ble spilt inn privat, altså at de prata sammen og sa hva hverandre skulle gjøre, og ikke.. løp og plant bomba uten å dø asafp.

Tror jeg fikk fram hva jeg mener, men ikke lett å forklare.

Lenke til kommentar

Ah, akuratt den deler skjønte ikke jeg heller helt, men antar h*n mener at det ville være bedre med "filmatiske" klikk eller hva pokker. På en måte at det ville vært bedre om de mente å lage film-film, i stedet for å bruke video fra matcher, og lage fragmovie.

Altså, bedre om spillerne var "skuespillere" i en film, og det ble spilt inn privat, altså at de prata sammen og sa hva hverandre skulle gjøre, og ikke.. løp og plant bomba uten å dø asafp.

Tror jeg fikk fram hva jeg mener, men ikke lett å forklare.

Jau, skjønner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...