Gå til innhold

Noen her som fortsatt spiller Call Of Duty 4: Modern Warfare?

Gjest Slettet+981287349

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heisann! :)

Lurte på, er det noen som vet om det er mulig å kjøre "full pupp" på dette spillet (1920x1200), med dette oppsettet;

* 1 ASUS P8H67, Socket-1155 ATX, H67, DDR3, 2xPCIe(2.0)x16, Crossfire, SATA 6G

* 1 Corsair XMS3 DDR3 1333MHz 8GB CL9 Kit w/4x 2GB XMS3 modules, CL9-9-9-24, for Core i5

* 1 Creative SB X-FI Titanium PCI Express x1, lydkort

* 1 Crucial RealSSD C300 2,5" 64GB SATA 6 Gb/s, opp til 355MB/75MB sec lese/skrive

* 1 Intel Core? i7 Quad Processor i7-2600K 3,4GHz, Socket LGA1155, 8MB, Boxed

* 1 Logitech Cordless Desktop MX5500 tastatur/laser mus

* 1 Microsoft Windows 7 Home Premium NO OEM, 64bit

* 1 Sapphire Radeon HD 6950 2GB GDDR5 PCI-Express 2.0, 2xDVI, HDMI, 2xmini-DisplayPort

* 1 WD RE4-GP Enterprise 2TB SATA, 64MB, 3Gb/s, 3,5"

Hva slags FPS bør man ligge på!?

Takker! :)

CoD4 trenger ikke noe særlig med ytelse, så det oppsettet der holder i massevis ;)

Skal du spille public(aka ikke promod) vil nok FPS-en være på godt over 500, og hvis du spiller promod vil du uten problemer holde maksgrensen på 250.

Legg merke til at anbefalte FPSer er, i prioritert rekkefølge, 333, 250 og 125. Dette er fordi spillet er bygd på Quake3-motoren, der en har ymse fordeler ved disse FPSene. Hoppe høyere, lengere og mindre rekoil er noen av de.

Trenger ytelse, men ikke så ekstrem hardware for å oppnå det.

Lenke til kommentar

Du kan jo skru av AA, endre diverse commander i console og slikt, men da er det forsåvidt mye enklere å finne en cfg på nettet.

FPS har tho ikke så mye å si i SP, da du ikke synsmessig vil merke noe fra 70-80fps til 1000.

Heisann! :)

Lurte på, er det noen som vet om det er mulig å kjøre "full pupp" på dette spillet (1920x1200), med dette oppsettet;

* 1 ASUS P8H67, Socket-1155 ATX, H67, DDR3, 2xPCIe(2.0)x16, Crossfire, SATA 6G

* 1 Corsair XMS3 DDR3 1333MHz 8GB CL9 Kit w/4x 2GB XMS3 modules, CL9-9-9-24, for Core i5

* 1 Creative SB X-FI Titanium PCI Express x1, lydkort

* 1 Crucial RealSSD C300 2,5" 64GB SATA 6 Gb/s, opp til 355MB/75MB sec lese/skrive

* 1 Intel Core? i7 Quad Processor i7-2600K 3,4GHz, Socket LGA1155, 8MB, Boxed

* 1 Logitech Cordless Desktop MX5500 tastatur/laser mus

* 1 Microsoft Windows 7 Home Premium NO OEM, 64bit

* 1 Sapphire Radeon HD 6950 2GB GDDR5 PCI-Express 2.0, 2xDVI, HDMI, 2xmini-DisplayPort

* 1 WD RE4-GP Enterprise 2TB SATA, 64MB, 3Gb/s, 3,5"

Hva slags FPS bør man ligge på!?

Takker! :)

CoD4 trenger ikke noe særlig med ytelse, så det oppsettet der holder i massevis ;)

Skal du spille public(aka ikke promod) vil nok FPS-en være på godt over 500, og hvis du spiller promod vil du uten problemer holde maksgrensen på 250.

Legg merke til at anbefalte FPSer er, i prioritert rekkefølge, 333, 250 og 125. Dette er fordi spillet er bygd på Quake3-motoren, der en har ymse fordeler ved disse FPSene. Hoppe høyere, lengere og mindre rekoil er noen av de.

Trenger ytelse, men ikke så ekstrem hardware for å oppnå det.

Pirk.

Lenke til kommentar

hmm.. Jeg vet ikke helt hva promod og det der er..

Jeg skal spille singleplayer campaign, har jeg tenkt..

Lastet ned en sånn config-fil jeg fant, men den het "config_mp.cfg", og jeg skal spille SP, har det noe å si?!

Men, for nysgjerrighetens skyld.. hva er det dere får i FPS i dette spillet da, med deres oppsett?

Takk for tilbakemeldinger! :)

Lenke til kommentar

config_mp er bare for mp ja. idk om det går, med du kunne prøve å rename den til bare config, uten _mp. mulig den funker i sp da.

jeg får ca 200 fps, har et radeon 4870 1gb.

uansett, skal teste noe weapon-accuracy på serveren min nå, gi ak47 og deagle supertreffsikker hipfire, slik som i cs. noen som joiner for å prøve hvordan det er? serverip i signaturen

Lenke til kommentar

Du får 200 i SinglePlayer? :ermm:

Jeg følger ikke helt med når det gjelder nye specs og sånn for øyeblikket (lite tid og penger), maskinen jeg tester er ikke min.. Men, er "mitt oppsett" noe bedre/dårligere, eller nokså likt, enn ditt!? Trodde det skulle være passe bra med specs i denne.. !?

Takk for tilbakemelding! :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Oi, vært en stund siden jeg har sjekket tråden nå, flott med mye aktivitet, noen som fortsatt har lyst til å spille så kan de nå meg via PM her på diskusjon.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Ser ut som jeg har et stort problem nå, har ikke spilt på ett par dager å når jeg skal gå inn i multiplayer via steam så krasjer spillet. great.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...