Gå til innhold

Noen her som fortsatt spiller Call Of Duty 4: Modern Warfare?

Gjest Slettet+981287349

Anbefalte innlegg

Jeg måtte reconnecte ca 4 ganger før jeg kom inn. Grei, men ikke optimal speed (4-5-600 kB/s)

Men ingen spillere der, så stakk temmelig fort.

ser den ja, kan bli vanskelig å gjøre serveren populær å spille på, og få folk dit når det omtrendt kun er jeg av de jeg kjenner som spiller cod4 på pc. om vi kunne ha vært en gruppe folk til å starte med, så kommer det sikkert en del mer folk på enn hvis serveren er tom/lite folk, som kommer på igjen hvis de liker serveren.

har spurt server-folka om jeg kan kjøpe en bedre custom content redirect nå, og om hvorfor awaiting connection er så treg.

Hvor mye betaler du? Har litt lyst på server til klan. (privat, ikke public)

Fin pris, og hvor lenge har du den?

YCN = bra for en grei pris.

n1ping = enda bedre for en stivere pris.

Hvis du har bra med penger å bruke anbefaler jeg deg n1ping, men hvis du heller vil gå for et billigere alternativ vil jeg si YCN.

Har selv hatt YCN, og har n1ping nå, og må si jeg merker forskjell på reg. Ikke mye, men nok til at jeg vil fortsette å holde meg til n1ping. YCN er allikevel er veldig bra alternativ ;)

Hvor stor ping-forskjell? Jeg takler ikke 100+.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ikke mer enn 10 i ping-forskjell, der n1ping har noe bedre. Hos meg er n1ping rundt 50, mens YCN 60. Dette spiller egentlig ikke noen stor rolle. Mulig n1ping har bedre specca servere, for jeg merker en tydelig reg-forbedring på n1ping sine servere.

Du kan jo prøve eSuba sin server, og se hvordan den føles, for de bruker n1ping.com :)

Lenke til kommentar

Er ikke mer enn 10 i ping-forskjell, der n1ping har noe bedre. Hos meg er n1ping rundt 50, mens YCN 60. Dette spiller egentlig ikke noen stor rolle. Mulig n1ping har bedre specca servere, for jeg merker en tydelig reg-forbedring på n1ping sine servere.

Du kan jo prøve eSuba sin server, og se hvordan den føles, for de bruker n1ping.com :)

free-for-all med 15 spillere. FUUUUUUUUUUUU

men connection var ganske fin der ja :)

Lenke til kommentar

Spilte en del timer med COD4 i kveld, men syntes det til tider tok tid å fylle opp lobby med spillere (spesielt HC S&D men også HC TDM). Er det noen som veit hvor mange som fortsatt spiller live (jeg snakker om Xbox).

Jeg vet ikke hvor mange men vet at de fleste gaming vennene mine spiller det ;)

Lenke til kommentar

Heisann! :)

Lurte på, er det noen som vet om det er mulig å kjøre "full pupp" på dette spillet (1920x1200), med dette oppsettet;

* 1 ASUS P8H67, Socket-1155 ATX, H67, DDR3, 2xPCIe(2.0)x16, Crossfire, SATA 6G

* 1 Corsair XMS3 DDR3 1333MHz 8GB CL9 Kit w/4x 2GB XMS3 modules, CL9-9-9-24, for Core i5

* 1 Creative SB X-FI Titanium PCI Express x1, lydkort

* 1 Crucial RealSSD C300 2,5" 64GB SATA 6 Gb/s, opp til 355MB/75MB sec lese/skrive

* 1 Intel Core? i7 Quad Processor i7-2600K 3,4GHz, Socket LGA1155, 8MB, Boxed

* 1 Logitech Cordless Desktop MX5500 tastatur/laser mus

* 1 Microsoft Windows 7 Home Premium NO OEM, 64bit

* 1 Sapphire Radeon HD 6950 2GB GDDR5 PCI-Express 2.0, 2xDVI, HDMI, 2xmini-DisplayPort

* 1 WD RE4-GP Enterprise 2TB SATA, 64MB, 3Gb/s, 3,5"

Hva slags FPS bør man ligge på!?

Takker! :)

Endret av Bone
Lenke til kommentar

Heisann! :)

Lurte på, er det noen som vet om det er mulig å kjøre "full pupp" på dette spillet (1920x1200), med dette oppsettet;

* 1 ASUS P8H67, Socket-1155 ATX, H67, DDR3, 2xPCIe(2.0)x16, Crossfire, SATA 6G

* 1 Corsair XMS3 DDR3 1333MHz 8GB CL9 Kit w/4x 2GB XMS3 modules, CL9-9-9-24, for Core i5

* 1 Creative SB X-FI Titanium PCI Express x1, lydkort

* 1 Crucial RealSSD C300 2,5" 64GB SATA 6 Gb/s, opp til 355MB/75MB sec lese/skrive

* 1 Intel Core? i7 Quad Processor i7-2600K 3,4GHz, Socket LGA1155, 8MB, Boxed

* 1 Logitech Cordless Desktop MX5500 tastatur/laser mus

* 1 Microsoft Windows 7 Home Premium NO OEM, 64bit

* 1 Sapphire Radeon HD 6950 2GB GDDR5 PCI-Express 2.0, 2xDVI, HDMI, 2xmini-DisplayPort

* 1 WD RE4-GP Enterprise 2TB SATA, 64MB, 3Gb/s, 3,5"

Hva slags FPS bør man ligge på!?

Takker! :)

CoD4 trenger ikke noe særlig med ytelse, så det oppsettet der holder i massevis ;)

Skal du spille public(aka ikke promod) vil nok FPS-en være på godt over 500, og hvis du spiller promod vil du uten problemer holde maksgrensen på 250.

Legg merke til at anbefalte FPSer er, i prioritert rekkefølge, 333, 250 og 125. Dette er fordi spillet er bygd på Quake3-motoren, der en har ymse fordeler ved disse FPSene. Hoppe høyere, lengere og mindre rekoil er noen av de.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...