Gjest Slettet+981287349 Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 (endret) Er egentlig lei alt styret med MW2 nå, og har gått tilbake til det første MW. Så bare lurer om noen her fortsatt spiller det gamle og herlige spillet fra 2007? Isåfall kan vi jo spille sammen og kanskje diskutere spillet her, og dele gode servere? Slenger IP-adressene i førstepost. Rookies og pro's er velkommen Servere der du ofte kan finne norske spillere fra forumet: A Custom Orginal Mix - 89.18.168.61:28160 Beklager visst det finnes en tråd om dette fra før av .. Endret 11. mars 2011 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 spiller mye cod4 om dagen, promod. er vel medium god på public. er med i en nystartet cod clan, men vi mangler fremdeles en del spillere.. er 4 til nå, hvor en ikke har bra nok pc til spillet vi har fremdeles ikke fått satt opp nettside, men hvis du kunne tenke deg å spille med oss så kan jeg sende deg ventrilo IPen. (den er også ganske ørken for øyeblikket) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 spiller mye cod4 om dagen, promod. er vel medium god på public. er med i en nystartet cod clan, men vi mangler fremdeles en del spillere.. er 4 til nå, hvor en ikke har bra nok pc til spillet vi har fremdeles ikke fått satt opp nettside, men hvis du kunne tenke deg å spille med oss så kan jeg sende deg ventrilo IPen. (den er også ganske ørken for øyeblikket) Kan du fortelle litt mer om hva promod går ut på? Tja, en klan kan vel ikke skade. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 (endret) poenget med promod er å fjerne alle noobe elementer ved spillet. du kan ikke ha perks, stun-nades, killstreaks, P90 semiauto snipere og LMGer kan ikke brukes, kan ikke cooke/kaste tilbake fragnades, fragnades har litt mindre radius, den auto-target-knivingen er tatt ut, enetse attachment er silnecer, irriterende musikk når det bare er igjen 60 sek av runder er tatt vekk, ikke killcam, det er gjort endringer på spillet for å øke FPS ++ edit: perks er ikke tatt ut, alle spillere får stopping power og bandolier. Endret 20. mai 2010 av knekkebrødmedost Lenke til kommentar
Mr. Moody Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Jeg spiller også CoD 4 enda :-D Er det ikke lite med 4 på en bane, spesielt med FFA? Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 vi spiller ikke så mye mot hverandre da spiller du på pc? lyst til å joine clanen? er ikke mye folk her nå, men blir vel flere når vi får opp nettside om ikke lenge. Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 poenget med promod er å fjerne alle noobe elementer ved spillet. du kan ikke ha perks, stun-nades, killstreaks, P90 semiauto snipere og LMGer kan ikke brukes, kan ikke cooke/kaste tilbake fragnades, fragnades har litt mindre radius, den auto-target-knivingen er tatt ut, enetse attachment er silnecer, irriterende musikk når det bare er igjen 60 sek av runder er tatt vekk, ikke killcam, det er gjort endringer på spillet for å øke FPS ++ edit: perks er ikke tatt ut, alle spillere får stopping power og bandolier. Er det ikke null sway på snipere også? Tror også de har kuttet ut muzzle flash på alle våpen. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 jo, null sway på alle våpen. men sniperen har også mindre RoF (og bedre hipfire), AK-74u har mindre damage over range, og hitboksen virker litt mindre enn orginalt. Lenke til kommentar
Mr. Moody Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Foretrekker vanlig FFA, med alle perks på, jeg, knekkebrødmedost Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Egentlig ganske deilig å spille på dedikerte servere igjen, ingen cheatere. Og visst det kommer noen så blir de kicket/bannet med engang. Autoteam balance er det også. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Foretrekker vanlig FFA, med alle perks på, jeg, knekkebrødmedost hehe, ja alle har sin smak Lenke til kommentar
atrax Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Jeg spiller enda, siden MW2 er søppel. Kun team deathmatch og softcore, orker ikke stress med klan og slikt. Spiller stort sett på "A Custom Original mix" under nicket stfn. Og Autoteam balance har nå aldri helt funket ... men der kommer jeg inn, skifter lag når det går an uten å bli sparket tilbake på det vinnende laget. =) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Spiller stort sett på "A Custom Original mix" under nicket stfn. Stilig spiller også ofte på den serveren, går under navnet Iskall. Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 (endret) Spiller stort sett på "A Custom Original mix" under nicket stfn. Stilig spiller også ofte på den serveren, går under navnet Iskall. Hvor finner jeg denne serveren? Har forsøkt å joine serverens IP-adresse (89.18.168.62) men kommer ikke inn. Har huket av Yes på Mod også. Hvilken patch må man ha? Endret 21. mai 2010 av Zebraskin Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Spiller stort sett på "A Custom Original mix" under nicket stfn. Stilig spiller også ofte på den serveren, går under navnet Iskall. Hvor finner jeg denne serveren? Har forsøkt å joine serverens IP-adresse (89.18.168.62) men kommer ikke inn. Har huket av Yes på Mod også. Hvilken patch må man ha? /connect 89.18.168.61:28160 Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Jeg spiller fortsatt MW. Jeg gidder ikke å bruke nesten 500kr på MW2. Lenke til kommentar
atrax Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 (endret) Ja, har nok sett deg. =) Redigert: Var ment som svar på Iskalls innlegg, ser ut som om forumet hadde litt hikke da jeg svarte (eller så var det bare jeg som ikke var helt oppegående). Endret 22. mai 2010 av atrax Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 (endret) Spiller stort sett på "A Custom Original mix" under nicket stfn. Stilig spiller også ofte på den serveren, går under navnet Iskall. Hvor finner jeg denne serveren? Har forsøkt å joine serverens IP-adresse (89.18.168.62) men kommer ikke inn. Har huket av Yes på Mod også. Hvilken patch må man ha? Går utifra 1.7 patchen Kjekt å ha spillet installert på steam, der patcher lastes inn automatisk så man slipper å laste de ned manuelt. Punkbuster er en sak for seg selv. Edit: Har lagt serveren i førstepost Endret 22. mai 2010 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
Dacca Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Noen som fortsatt spiller CoD4 på PS3? Ser du som om alle spiller det på PC her. Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Noen som fortsatt spiller CoD4 på PS3? Ser du som om alle spiller det på PC her. Jeg spiller det på PS3, fikk nettop 60-8 på Strike med AK-74u. ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå