GLN Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Jeg gjesper selv under harde intervalløkter når jeg er ute å trener. Gjesper når jeg løfter tyngre vekter. Gjesper rett og slett generelt uansett hva jeg gjør. Har lest rundt forbi at det er en årsak til det. Og det er ikke pga lite oksygen eller trøtthet. Så ta det helt med ro. Lenke til kommentar
StinaStina Skrevet 18. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2011 Skulle på en ny date med han,han spurte om vi kunne en viss dag, men så kom det noe i veien for meg, og jeg sa til han at jeg kunne en annen dag, og han måtte si ifra om han hadde mulighet den dagen. Da skrev han tilbake: snakkes og et spørsmålstegn. og det forsto jeg ikke så mye av, og siden har jeg ikke hørt noe. Så jeg ble litt usikker pga det. Om kanskje han tenkte å gå på date med meg, men synes jeg var kjedelig, og at det var derfor han gjespet. Uansett : det er uhøflig å gjespe på date mener isåfall jeg. Jeg skal ihvertfall være forsiktig med å gjespe på en date... hehe.... Det er ikke så kjekt å sitte å se en sitte der: gjespe, nytt gjesp ... nytt gjesp... og gjesping gjennom hele daten..... uffda hehe.... Men samtidig humoristisk. Føler ikke at han mannen er min type mann heller. Så det er ikke et tap for meg, men jeg ga han en sjanse til å bli mer kjent. Føler vi er veldig ulike. Ikke helt min type. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Vis dama jeg er på date med ikke vil ha meg pga jeg gjesper mye så får det bare være. Jeg kan ikke holde igjen gjesper, de kommer spontant. Men vis du ikke føler det er noe å kjempe for, så er det bare å gå videre Lenke til kommentar
lillepy Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 er vel uhøflig, med mindre man sier 'unnskyld, jeg er trett idag'... men kan jo hende at han abre var trøtt og ikke tenkte noe mer over det Lenke til kommentar
StinaStina Skrevet 19. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2011 Føler at han er en sløving, så jeg glemmer han , og har glemt han allerede No problems hehe. Lenke til kommentar
Proxymate Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Jeg har en stygg tendens til å gjespe når jeg er nervøs, vet ikke om noen andre har dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå