StinaStina Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Jeg var på kafe med en tidligere bekjent. Han gjespet hele tiden på kafeen, men vi pratet trivelig, men gjespingen gjorde meg usikker. Vet i utgangspunktet ikke hvorfor han inviterte meg på kafe... om han er intressert eller ikke.... men trodde han var intressert siden han gjorde det..... På kafebesøket snakket vi bare om alt mulig vanlig, ingen flørting følte jeg. Men etterpå sa han at han ønsket å treffes igjen. Hvordan skal jeg tolke dette? Tror dere at han kan være intressert når han gjespet sånn? Noen som har opplevd selv å gjespe på date, grunnen? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Kan jo hende at han bare var trøtt. Eller at han kjedet seg, da. 3 Lenke til kommentar
SnorreMANO Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Haha! Eier ikke personen den enkleste oppdragelse og høffelighet? 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Jeg har ikke gjort noe annet enn å gjespe dagen lang. Det betyr ikke at jeg kjeder meg på jobb, men at jeg er fryktelig trøtt. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Detektiven i meg skriker at han var trøtt. Kanskje han knapt fikk sove fordi han gledet seg til daten. Det ville jeg sagt om jeg var han. Jeg ville ikke sagt at jeg var trøtt fordi min date fra i går ble med meg hjem, og vi fortsatte daten til i morges. 6 Lenke til kommentar
NicolasDarvas Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Mange gjesper når de er nervøse også. Spesielt når de juger i tillegg og skal late som om de er avslappet og rolige. Lenke til kommentar
Hanemann Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 En kompis av meg gjesper for å unngå kleine situasjoner. Utrolig dårlig taktikk, men han klarer ikke å stoppe. Går på autopilot. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Jeg gjesper titt og ofte uavhengig om det er fordi jeg kjeder meg eller ikke. Du kan ikke dra noen konklusjon ut av det. I og med at han ville møtes igjen så er han nok interessert, ellers hadde han sikkert sagt noe som "det var hyggelig å treffes" elns - når han foreslår et nytt møte så burde det ringe en bjelle. :] 1 Lenke til kommentar
wil Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Hei. Ellers så får trådstarter spørre denne daten om hvorfor han gjespet så mye. Dumt å gjespe hvis du ikke føler at du må gjespe liksom. Du får bare håpe at hvis dere skal møtes igjen på en liggnende date eller noe slikt at han ikke gjør det samme da også. Han kan jo ha vært nærvøs selvfølgelig, men bruker man da å gjespe? Hvis dere pratet bra sammen, så kan det vel ikke være så kjedelig det dere snakka om, så da ser jeg egentlig ikke noe særlig grunn til at han skulle gjespe heller, hvis han da ikke var trøtt da. Nei. Så du får vel se hvordan det går da om han gjesper like mye neste gang dere møtes. Lykke til iallefall. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Alle gjesper da iblant. Det er noe man ikke kan kontrolere til tider. Lenke til kommentar
StinaStina Skrevet 11. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2011 hehe ja, kan jo være andre grunner for at han gjespet . Han påsto at han var trøtt, og jeg vet at han er en type som ikke legger seg så tidlig heller. Han virker intressert ut da , tross gjespingen . Jeg kan foreks gjespe av og til når jeg gruer meg til noe, eller er fryktelig nervøs og stresset osv. Eller hvis jeg er kjempetrøtt. Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Jeg tror ikke du trenger å henge deg opp i slike smådetaljer. Menn er ikke så kompliserte 2 Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Ohlord, han var trøtt, ferdig med det. Gjespe når man kjeder seg? Aldri vært med om, jeg blir derimot rastløs. 2 Lenke til kommentar
Tears.of.the.sun Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Jeg gjesper når jeg er trøtt (veldig ofte). Når jeg kjeder meg derimot, sitter jeg å fingrer med mobilen, holder på med alt mulig andre ting og klarer ikke slutte å nynne på idiotiske 80-talls sanger. Ikke ta sorgene på forskudd. Kanskje han kjedet seg, kanskje han ikke gjorde det. Mest sannsynlig så gjespet han fordi han var trøtt eller nervøs. Lenke til kommentar
StinaStina Skrevet 11. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2011 Så dere mener at jeg ikke trenger å henge meg opp i gjespingen hans? Han sier han vil møte meg igjen, ville dere gjort det i og med at han gjespet sånn? hehe.... Jeg følte meg litt stresset av gjespingen hans ja, ble litt nervøs når han begynte å gjespe sånn, men regner med at jeg ikke trenger å ligge noe i det heller Takk for svar Lenke til kommentar
Kris Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Nei, du trenger ikke henge deg opp i det. Lenke til kommentar
StinaStina Skrevet 11. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2011 Enig , skal ikke henge meg opp i det Han virket ihvertfall seriøst og grei ut Viktigst det Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Gjesping fungere veldig bra om man er nervøs og anspent, for da slapper kroppen så mye mer av og man blir roligere, spesielt hvis man strekker seg litt i tillegg. Eller så var han kanskje bare trøtt. Høres ut som han liker deg. Dette er ikke noe å bekymre seg om Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Seriøst, dette er kanskje en av de morsomste trådene jeg har lest på lenge. Hva er vitsen med å henge seg opp i små uvesentlige detaljer, når han allerede har sagt at han vil møte deg igjen? Lenke til kommentar
wil Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Det ser jo litt dumt ut da når man sitter å snakker også den ene parten sitter å gjesper veldig mye. Viser vel om mulig at den ene parten ikke er så veldig intressert også er det vel uhøffelig også, eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå