TJSupercool Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Hei alle. Jeg lurer på om kanskje noen her inne kan hjelpe meg med et litt teknisk spørsmål? Har en Samsung PS50B550 plasma tv. Fikk trøbbel med den her før jul (stripe over skjermen) og leverte inn til rep (garantisak, Dustin leverte superb service!). Fikk tv`en tilbake fra reparatør med beskjed om at de hadde skiftet PDP. Siden Samsung ikke hadde min type på lager, fikk jeg erstattet PDP med en annen type isteden. Denne viste seg å være av bedre kvalitet/type, ifølge reparatør.. Det jeg lurer på er om det er noen her inne med kunnskap om de forskjellige PDP`ene til Samsung? Kanskje noen som har kompetanse til å si noe om hva som er de konkrete forskjellene mellom den som sto i tv`en min da den fikk feilen, og den som nå står i? Legger ved de to numrene på PDPene her: Den gamle som ble skiftet ut: BN96-10496A Den som nå står i tv`en: BN96-10302A Dette er jo rimelig "teknisk" kunnskap, men jeg frister skjebnen og spør folket her inne allikevel! Hadde vært kjekt å vite (er litt teknointeressert nemlig..) hva som konkret er forskjellen på disse to skjermene. Ikke det at jeg tror jeg kommer til å merke noen særlig forskjell i den daglige bruken, men som nevnt; jeg liker å vite slike ting... All hjelp mottas med stor takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå