Kakeshoma Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 At militære styrker kan bruke vold er for meg helt utenkelig... huffameg... Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 At militære styrker kan bruke vold er for meg helt utenkelig... huffameg... Ironi på internett blir oversett med høye kneløft! Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Akkurat som du gjorde kan jeg tenke meg. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Mtp. at sannsynligvis ingen av dere har sett eller kjenner til noen som var på den øvelsen så syns jeg dere bare kan holde kjeft om den hendelsen. Ja, han hadde sikkert en kjempegod grunn til å trampe på en gutt som ligger forsvarsløs ubevisst på bakken. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Ja, han hadde sikkert en kjempegod grunn til å trampe på en gutt som ligger forsvarsløs ubevisst på bakken. Å kalle han ubevisst blir å dra det litt lang. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Mente å skrive bevisstløs. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Vil si dette må være overdreven bruk av vold ja. Lenke til kommentar
Sureño Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Vil si dette må være overdreven bruk av vold ja. Mente å skrive bevisstløs. Dere var der da det skjedde tydeligvis. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Mente å skrive bevisstløs. Fremdeles, du kan ikke vite om personen er våken eller ikke ut i fra det bildet. Kanskje han har en giftpille i munnen som militanten prøver å unngå at han svelger ved å presse luften ut av fyren Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Åh selvfølgelig, det tenkte jeg ikke på. Jeg trekker tilbake alle mine tidligere uttalelser! 2 Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Alle ser jo at der er ei dukke, herregud... Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Personen på bakken kom sikkert til å bli den neste Adolf Hitler eller Saddam Hussein.. 1 Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Sikkert noe uspiselig befal som er markør på bakken der. Pleide da å ta litt ekstra i vi også når vi hadde sjangsen under førstegangstjenesten.. 1 Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Alle ser jo at der er ei dukke, herregud... Det kunne vært et romskip for alt jeg bryr meg, men grunnen til at man trener er vel så man skal ha rutinene inne dersom en skarp situasjon oppstår. HV havner kanskje bare i skarpe situasjoner med dukker... Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Etter litt vurdering har jeg og konkludert at det er en dukke. Dem øver seg vel på og ta motstanderne da. Så teit. Lenke til kommentar
Sureño Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Wow. No shit Sherlock. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Uh... hvordan ser dere at det er en dukke? Brukte aldri dukker i militæret når jeg drev med øvelser. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Du ser det Slimda, sammenlign med de ekte personene. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 (endret) For meg kan det se ut som soldaten foretar en siste-liten-manøver for å unngå å tråkke på han/det som ligger på bakken (selv om det ser mer ut som at han er i ferd med å trampe på ham med vilje). Uansett er ikke bildet i seg selv noe diskusjonsgrunnlag utenfor sin sammenheng. Vi kan ikke være sikre på hva som foregår der. Endret 11. januar 2011 av Isbilen Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Du ser det Slimda, sammenlign med de ekte personene. Hva, at den ligger på bakken i halvveis sivilt, som det kalles? Ikke akkurat grunnlag nok til å kalle det en dukke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå