Nala Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Hei! Skal bestille Windows 7 nå, men er det sånn at jeg ikke kan kjøre xp programmer for eks, spill som det står: Able on Xp/Vista. Så kan ikke windows 7 instalere de spillene? Lest at kanskje Windows 7 Pro kan? men ikke Home Premium??? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Det er vanligvis ikke noe som heter "XP programmer". Det er Windows programmer. Dvs programmer lages for å kjøres i Windows, uavhengig av versjon. At det står "XP / Vista" og ikke "XP / Vista / Windows 7" betyr bare at programmet ble laget før det fantes Windows 7. Lenke til kommentar
jevli Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Jeg har Windows 7 Premium og alle mine gamle applikasjoner kjører fint som bare det Lenke til kommentar
Nala Skrevet 10. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2011 OKay takk for svar: Er det en stor fordel og ha windows 7 pro istedenfor Windows 7 Premium? Og hva er Windows 7 OEM? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Home Premium passer for de aller fleste. Du finner all info her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1165239 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå