MaxCPU Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Koblet i stad til en AVerTV Box3 til pcskjermen, og la umiddelbart merke til elendig skarphet på skjermen ved redirecting. Dette regnet jeg imidlertid med siden jeg måtte skjøte VGA kabelen og denne har elendig kvalitet. Så kobler jeg imidlertid alt fra hverandre igjen, og det forblir like jævlig!! Værre enn å kjøre 1024x768 på en 17" lcd som ikke akkurat ser pent ut! Hva kan være galt?? Har sjekket skjerminstillinger og alt, men ikke noe er feil.. Lenke til kommentar
MaxCPU Skrevet 4. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2003 I tillegg virker det faktisk som om venstre siden av skjermen er skarpere enn høyre Dette kan jo ikke plutselig skje? Edit: Påvirker instillinger i CS Windows skjermbildet? En kamerat stilte på disse, men er satt tilbake på default nå.. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Dette kan jo ikke plutselig skje? tydeligvis, jo. :-? Lenke til kommentar
MaxCPU Skrevet 4. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2003 Dette kan jo ikke plutselig skje? tydeligvis, jo. :-? Takk, nå skjønte jeg hva som var galt! Eller ikke.. Dette spørsmålet var på grensen til retorisk, men bergensere skjønner vel ikke slikt? Noen som faktisk kan hjelpe meg?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå