protoneedhelp Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Hvor er det billigst å shoppe, praha eller berlin? takk på forhånd Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Nå har jeg ikke vært i Praha, men Berlin er ikke spesielt billig. Hvis du vil ha billig shopping, anbefaler jeg deg å ta en tur over dammen. Hvis du handler litt, sparer du fort inn de to-tre tusenlappene du må betale ekstra for flybilletten. Lenke til kommentar
WannabeLeet Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Var i Praha i høstferien. Merkeklærne er ganske mye billigere der. Det er en veldig fin by også Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Nå var jeg ikke akkurat på shoppingtur i Praha, men bodde der en knapp måned i høst, og kan knapt si at min opplevelse var i samme retning som forrige taler. Det meste er generelt en del billigere i Praha (men Berlin er slett ingen dyr by!), men vestlige merker synes jeg stort sett lå på samme nivå, enten det var Starbucks, H&M eller dyrere varer. ... jeg var lenge både i Praha og Berlin i høst, ville ikke dratt på shoppingtur til noen av stedene, men det sier kanskje like mye om meg som om byene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå