porlaket Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Er det noe Dubstep-events i Oslo område? Lenke til kommentar
CADalaen Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Det har vært noen på Hausmania/Skatehallen tidligere, men er etpar år siden jeg var der sist. Vanskelig å finne noe nå om dagen. Lenke til kommentar
porlaket Skrevet 11. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2011 (endret) Hmm, noe må da finnes i Oslo og vel?! Må vel ikke dra til London for å få hørt noe bra musikk? Endret 11. januar 2011 av karael Lenke til kommentar
Brillefin Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 En greie på cosmopolite: http://cosmopolite.no/program/cosmopolite/2011/februar/electronica_and_dubstep_festival Den eventen ser litt sketchy ut, men ingenting å si på line-uppen. Regner med det finnes opptil flere klubber i Oslo som spiller dubstep på ukentlig basis. I kjellern på Brukbar i Trondheim spilles det dubstep til fullt hus hver helg, så du skal slippe å dra helt til London. Lenke til kommentar
porlaket Skrevet 13. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2011 Bra jeg har en del slekt og venner i Trondheim da, får ta meg en tur ei helg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå