fjarle Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Nvidia med Tegra Zone for Android. Les mer Lenke til kommentar
Displayname Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Det begynner å bli mange butikker etterhvert. Jeg syntes det hadde vært fint om man etterhvert f.eks kunne begynt å skrive mobilapps i en felles kode. En ny butikk for programvare ment for kun én plattform er det motsatte av hva vi trenger. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Så vidt jeg har lest om Tegrazone så blir det ikke en ny applikasjonsbutikk. Måten det fungerer på er at den anbefaler applikasjoner som er optimalisert for Tegra og gir en link videre til Android Market for nedlasting. Tegrazone samler altså bare informasjon om optimaliserte applikasjoner før den guider deg videre til Android Market. Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 litt OT: Er ikke amobil på CES? skulle tro at dere hadde mye nytt å skrive om nå. Lenke til kommentar
DroidOle Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Det er helt rett, den skal bare gjennspeile de titlene som allerede finnes i Android market, men som er optimalisert for Tegra og gi mer informasjon om disse titlene Lenke til kommentar
Chief Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Høres knæsj ut. Mangler bare Tegra 2 mobilen nå da altså. På tide at den kommer her til lands snart. Lenke til kommentar
Displayname Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Ah, ja, jeg misforstod visst litt her. Trodde det var snakk om egne applikasjoner til en enkelt plattform med sin egen butikk. Likevel ville jeg gjerne likt å se applikasjoner som kunne brukes på Android- og iOS-produkter, men det kan jeg vel kanskje bare drømme om (med unntak av HTML5 apps). Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Grafikk begynner ta over på mobilspill-markedet også. Ser ikke helt poenget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg