Aragorn195 Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 (endret) Jeg har særemne på skolen og jeg har valgt å lese boken Ringenes Herre - Ringens Brorskap og se filmen, men jeg har litt problem å komme i gang. Jeg har forskjellene mellom boken og filmen (sammenligne dem med hverandre), men jeg har litt problemer å vite helt hvor jeg kan begynne. Er det noen som kan komme med forskjeller mellom boken og filmen som har en betydning. Og kan noen gi meg et oppsett for hvordan jeg skal skrive det? Ps. Jeg har alt tatt med Tom Bombadil delen så den trenger dere ikke å ta med. Endret 10. januar 2011 av Aragorn195 Lenke til kommentar
Puseknut Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 (endret) Et kjapt google-søk fikk meg hit: http://www.theonering.com/page3-25/TheMoviesTheCompleteListofFilmChanges Under "The Changes" er det linker til både generelle og dype forandringer mellom bøkene og filmene. Endret 10. januar 2011 av Puseknut Lenke til kommentar
Aragorn195 Skrevet 12. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2011 Takk, det hjalp veldig. Lenke til kommentar
Aragorn195 Skrevet 16. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2011 Bare viss du er nysgjerrig Puseknut så fikk jeg en 5- takke være den linken du ga meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå