Gå til innhold

PC-en tror intern harddisk er ekstern.

Anbefalte innlegg

Det begynte med at jeg kom hjem ifra jobb på Fredag. Det jeg kommer hjem til er AutoPlay melding. Jeg funderte da litt hva han kjøre AutoPlay på, det viste seg at det var 1GB WD harddisken min (Harddisk nr.2 - Ikke der OS-et ligger). Når jeg skulle inn å kjøre noen programmer derifra bla. WoW, så tok det en evighet, og det var ikke kjørbart i det hele tatt. Sånn er det med alt nå, og i tillegg står det at jeg kan utløse hele PC-en min inne på Devices (Windows 7 64bit Home Premium)

Har prøvd å formatert et par ganger nå, men det kommer fortsatt det samme. Er dette et kjent problem for noen? Setter pris på alle innspill. OT: Formatering av bare den eksterne hjelper ikke, brukt Windows tool og WD sitt tool som sletter ALT.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Update: Leste stickyen angående systeminformasjon.

Kjører:

• 64-bit Windows 7 Home Premium.
  • Intel i7 Quad Processor i7-950
  • Asus Rampage III Extreme, X58 Socket 1366, DDR, ATX, SATA 6Bg's, USB 3.0, 4xPCI.
  • WD Caviar Black 1TB 3,5" SATA 6Gb/s, 64MB Cache, Dual Processor, 7200RPM <- Fungerer ikke.
  • ASUS GeForce GTX 480 1536MB PhysX CUDA PCI-Express 2.0, GDDR5, 2xDVI, native-HDMI.
  • Corsair Dominator DHX+ DDR3 1600MHz 6GB Kit w/3x 2GB XMS3 DHX+, CL8-8-8-24, for Core i7.
  • Corsair HX 750W PSU ATX 12V V2.2, 80 Plus Silver, Modular, 4x 6+2pin.
  • Corsair H50 Hydro Series CPU Cooler.
  • Intel X25-M SSD 80GB 2.5" SATA2, High Performance, MLC, 34nm.

Håper dette hjelper dere litt på vei :-)

Mvh. Erling "Lucifer" Mjølhus.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...