KaiZer_ Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 kan noen anbefale meg et bra hovedkort som støtter sdram ? :-? Lenke til kommentar
spn2000 Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 søk litt her du: bruktmarked @ hardware.no Lenke til kommentar
megavolt Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Jeg hadde heller kjøpt et nytt hovedkort med støtte for DDR-RAM og så hadde jeg driti i de gamle brikkene og heller kjøpt nye... Jeg tror det er mye bedre, så sant du ikke har veldig mye RAM Men det er jo ditt valg Tror foresten ikke det er så mange nettbutikker i dag som selger hoved-kort med SD-RAM, da er det isåfall med støtte for både SD- og DDR-RAM (ikke samtidig da..) Hvorfor skal du egentlig ha nytt hovedkort? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 kan noen anbefale meg et bra hovedkort som støtter sdram ? :-? Tja hva mer skal det støtte? amd,intel, folkevogn, eller :o Lenke til kommentar
Izex Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 kan noen anbefale meg et bra hovedkort som støtter sdram ? :-? Tja hva mer skal det støtte? amd,intel, folkevogn, eller :o LoL samme jeg lurte på Hei KaiZer_ ! Vi er ikke tankelesere, skjerpings...Litt mere spesifik takk Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 Komplett har mange a7a266på lager, dette hk støtter både sdram og ddr ram, har hatt dette hk og var godt fornøyd med det, mange som har hatt problemer med det. Men prisen var jo ikke så gal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå