NeoGeo Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Noen andre som har fått følgende sms i den senere tid? GRATULERER! Ditt Mobil Nr er blitt trukket ut tul at motta 1000Kr Pris! Besøk www.dysoninc.com og følg instruksjonene for at hente ditt Pris Nå! Din PINKOD **** Jeg slo inn masse bougus info på sidene deres, og fant ut at du måtte sende en ferdig frankert konvolutt for og "vinne" ett juggel smykke Konvolutten skulle sendes til følgende adresse: LCC Ltd Suite 280, St Loyes House 20 St Loyes Street Bedford, MK40 1ZL UNITED KINGDOM Gjett om disse gutta er interesert i litt personopplysninger da! Måtte forøvrig krysse av dine interesser etc på sidene, lukter spam lang lang vei! SMS meldingen jeg mottok var forøvrig preget av dårlig norsk og var sendt fra nr:5541 Hvis du vil se hva du kunne "vinne" er det bare og gå til denne urlen: http://www.lccweb.net/norwaysite/step_3.php Jeg har forøvrig reservert meg mot reklame på sms hos NetCom, men det ser tydligvis ikke til og hjelpe mot disse gutta. Måtte de dø en lang og pinefull død, jeg vil ha fred for spam når jeg er på stranda!! Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 helt ærlig .. hvordan klarte du å ungå å se denne tråden??? Lenke til kommentar
NeoGeo Skrevet 4. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2003 ok sorry mac, fikk den nettopp så da tenkte jeg at ingen andre var før meg ute Uansett, noe jævelskap er det uansett. Hadde vært morsomt og finne ut hvor de tok telefon nr ifra, neppe tilfeldig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå