AnonymDiskusjon Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Var ute på en bursdag fest til en kamerat i helga, møtte en jente der som jeg synes var veldig hyggelig og pen. Vi fikk god kontakt men skjedde aldri noe mer, fikk nr hennes. Så kommer spm synes folk det er for tidlig eller på noen måte weird og sende henne en mld og høre om hun har lyst og ta en kaffe e.l og bli litt bedre kjent? Btw, vi er begge 20 Takker. Lenke til kommentar
Higuain Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Weird? Hvorfor er det weird? Det er da sånn man treffer jenter. Du fikk nr hennes, så hun er ikke uinteressert akkurat. Jeg ville bare tatt det litt casual første gangen. Ring og si at du skal ut og ta deg en kaffe, og spør om hun vil bli med f.eks. Datestempelet kan ofte bli litt kleint. 1 Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Kleint. Du møtte en jente som ga deg nummeret sitt. Du bør være ganske kreizi for å kontakte henne. Fra spøk til revolver; where is the weirdness her? Skjønner ikke problemstillingen. 1 Lenke til kommentar
wil Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Hei. Hvis du ikke skal be henne ut. Hvordan skal dere da bli bedre kjent? Hmmmm. 1 Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Neinei, da kan du gi meg nummeret hennes da, så tar jeg plassen din 1 Lenke til kommentar
shozo Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 ta kontakt:) du får jo ikke vite noe sikkert før du har spurt henne, ta sjangsen;) Lenke til kommentar
Tears.of.the.sun Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Det er absolutt ikke teit. Det hadde vært skikkelig teit om du ikke sendte henne melding og lot ei flott jente gå, bare fordi du ikke tok sjansen på å sende den meldingen Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Siden du har nummeret hennes så finner du ut hvor henne bor og tar deg inn vinduet en natt iført pingo kostyme! Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Send melding, flørt, be henne ut. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2011 TS her. Sendte henne en mld og guess what.. dama har type, jenter er virkelig rare. Hva er vitsen med og virke interesert og gi meg nr når du har type? Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Hun har ikke type. Hun tenkte over det i edru tilstand og fant ut at hun ikke ville. Standard unnskyldning. Du kan takke deg selv som ikke fulgte mitt rå.... Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Jenter er rare. That's all. Det rareste jeg var med på var en jente som jeg hooket up med i leiligheten hennes. Vel og bra det, det var bare litt smårart da typen kom ut fra soverommet og skulle hilse på meg. Jenter gir for øvrig fra seg telefonnummere i hytt og gevær, og det kan godt hende at dere hadde en bra kjemi, men har hun type og hun setter en stopper for det så er det lite som kan gjøres, dessverre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå