KaiZer_ Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 har hovedkortet mitt sdram eller ddr ram ? jeg har hovedkort MSI-6330 Grunnen er at jeg skal ha nytt hk og har lyst til og beholde mine gamle ram Brikker :smile: Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 http://komplett.no/k/ki.asp?action=info&p=...ID=&GrpID=&s=sr HK benytter seg av PC100/PC133 SDRAM. Mvh: Jan Erik Lenke til kommentar
stian-hg Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Ser ut som hovedkortet ditt bruker SDRAM. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 jeg ville satset på å kjøpe DDR ram, et SD ram HK er ikke noe å satse på, spesielt hvis du skal kjøpe nytt...det er lite fremtidsrettet... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 jeg ville satset på å kjøpe DDR ram, et SD ram HK er ikke noe å satse på, spesielt hvis du skal kjøpe nytt...det er lite fremtidsrettet... Støtter det forslaget. Prisene på SDram skal vist etter ryktene gå kraftig opp i nermeste framtid, så DDR er nokk det beste alternativet Lenke til kommentar
Sirillion Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 Må si meg enig med MrLee her, skal du først investere penger i et nytt hovedkort kan du likegodt bruke litt ekstra og kjøpe DDR-Ram også. Grunnen til det er som MrLee sier, at du vil få et mye mer fremtidsrettet system. Og det trenger ikke koste skjorta heller. Priseksempel 1 : nForce2 + 512 Geil DDR400 = 1.870,- Hovedkort Minne Priseksempel 2 : VIA KT333 + 256 Geil DDR333 = 947,- Hovedkort Minne Det kommer selvfølgelig ann på hvor mye minne du ønsker å ha. Eksempel 1 er jo klart det kraftigste og mest fremtidsrettede systemet, mens eksempel 2 er noe av det billigste du kan få av DDR uten at det går ut over ytelsen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå