Melbeer Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 (endret) Har akkurat fått en Samsung Galaxy S, med firmware 2.1 installert. Da er det på sin plass å oppgradere dette, så man prøver Kies. Kies versjon 2.0 installeres, forøvrig synkroniserer den greit med Outlook. Når jeg så vil bruke Kies til å oppgradere firmware får jeg følgende melding: Eksisterende: PDA:JM2/Phone:JM1/CSC:JM1 Tilgjengelig: PDA:JPA/Phone:JPP/CSC:JP4 Jeg trykker ok, og etter ca 2 sekunder får jeg beskjed om "Tilkoblingen til GT-i9000 er brutt". Deretter kommer tilkoblingen opp igjen, og jeg får tilbud om å starte oppgraderingen av firmware igjen. Deretter går det hele i en loop med samme feilmelding hver gang. Har win7 64-bit, kobler til med USB-kabel, har prøvd å kjøre Kies som administrator, har prøvd å ta ut SIM-kort og minnekort fra tlf, pc er tilkoblet internett. Er det noen som har noe tips? På forhånd takk! Endret 10. januar 2011 av Melbeer Lenke til kommentar
Melbeer Skrevet 10. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2011 Reinstall av Kies løste firmware oppgradering. Så var det å få til synkronisering med ny firmwareversjon. Det funket ikke rett fra boksen i hvert fall, vi får se... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå