annymo Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Har tenkt meg til Malta neste sommer, men aner ikke hva man kan gjøre der. Er det noen anbefalinger ? Hotell, aktiviteter etc? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 er det ikke litt tidlig å planlegge ferien neste sommer allerede? Lenke til kommentar
annymo Skrevet 10. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2011 syntes ikke det er altfor tidlig, er en person som må planlegge godt Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Har mange tips til hva som bør oppleves på Malta. Stay tuned, jeg kommer med en grasalt lang post i kveld en gang. :!: Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Har mange tips til hva som bør oppleves på Malta. Stay tuned, jeg kommer med en grasalt lang post i kveld en gang. :!: Er kanskje ikke kveld ennå, men jeg har tid nå så why not? First things first, jeg vil egentlig vite alder og interesser til reisefølget, men jeg drister meg til å skrive en del uansett. 1) Hotell: Malta florerer over av 5* hoteller og det er enkelt å gjør et kupp. Vi bodde på 5* hotell for 800kr natta inkl frokost i Juli. Bodde forøvrig på dette hotellet. Det var meget bra og anbefales. Gangavstand til butikker, nattklubber og restauranter. 2) Aktiviteter: Mye å gjøre for alle. En tur ut på sjøen til the blue lagoon anbefales, sammen med Gozo. Hvis du er litt kultur / arkitektur interessert kan du se på gamlebyen i Mgarr og Valetta. Det anbefales å bo i f.eks St. Georges eller St. Julians bay fra min side. Mye å gjøre for ungdommer (store nattklubber som jeg personlig synes er bedre enn f.eks Magaluf og Ayia Napa), sentralt (10-15min til Valetta sentrum) og du har mulighet til å bade i noen av strendene der. Restaurantene er generelt gode og har billig mat. Prøv ut landets nasjonalrett kanin om du er dristig... Ja det er godt Dersom du vil ha en noe roligere tilværelse anbefales Gozo. Spør hvis det er noe mer du vil ha svar på, så svarer jeg gjerne. Lenke til kommentar
annymo Skrevet 10. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2011 Har mange tips til hva som bør oppleves på Malta. Stay tuned, jeg kommer med en grasalt lang post i kveld en gang. :!: Er kanskje ikke kveld ennå, men jeg har tid nå så why not? First things first, jeg vil egentlig vite alder og interesser til reisefølget, men jeg drister meg til å skrive en del uansett. 1) Hotell: Malta florerer over av 5* hoteller og det er enkelt å gjør et kupp. Vi bodde på 5* hotell for 800kr natta inkl frokost i Juli. Bodde forøvrig på dette hotellet. Det var meget bra og anbefales. Gangavstand til butikker, nattklubber og restauranter. 2) Aktiviteter: Mye å gjøre for alle. En tur ut på sjøen til the blue lagoon anbefales, sammen med Gozo. Hvis du er litt kultur / arkitektur interessert kan du se på gamlebyen i Mgarr og Valetta. Det anbefales å bo i f.eks St. Georges eller St. Julians bay fra min side. Mye å gjøre for ungdommer (store nattklubber som jeg personlig synes er bedre enn f.eks Magaluf og Ayia Napa), sentralt (10-15min til Valetta sentrum) og du har mulighet til å bade i noen av strendene der. Restaurantene er generelt gode og har billig mat. Prøv ut landets nasjonalrett kanin om du er dristig... Ja det er godt Dersom du vil ha en noe roligere tilværelse anbefales Gozo. Spør hvis det er noe mer du vil ha svar på, så svarer jeg gjerne. Takk for det Vi er rundt 19-20 år når vi skal reise. Begge er kultur og historie intereserte og liker å slappe av på rolige steder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå