Bruker-133566 Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 (endret) Har en iPhone 3G, var synkronisert med den stasjonære dataen min som det var XP på. Fikk problemer med dataen, og måtte reinstallere Windows, og da ble det Vista. Har enda ikke synkronisert mobilen med dataen, men hvis jeg gjøre dette; vil jeg da miste programmene samt det andre (musikk osv)? Har behov for de fleste programmene jeg har hentet ned, og halvparten kostet penger. Synes jeg burde få oppgradert til samme software som er på iPhone 4 så begynner å bli en hastesak. Endret 12. januar 2011 av cyclo Tittel forbedret Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Om du må laste ned programmer på nytt, er ikke det noe problem. Det ligger på iTunes kontoen din, så du kan laste ned alt på nytt igjen - gratis Lenke til kommentar
Skroll Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 (endret) Om du må laste ned programmer på nytt, er ikke det noe problem. Det ligger på iTunes kontoen din, så du kan laste ned alt på nytt igjen - gratis Hvordan? Jeg har kjøpt noen programmer tidligere på denne itunes kontoen, står ingenting om det om jeg søker opp disse apsene.. EDIT: Glem det, kommer opp når du "kjøper dem" på nytt at de er betalt fra før. Butikk > Vis kontoen min > Purchase history : Her er list over alle apps som er lastet ned, både de som koster penger og de som er gratis! Endret 10. januar 2011 av Skroll Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå