frode8 Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Jeg har tenkt å sette kull på Rottweileren min. Og vil beholde en av hvalpene selv. Lurte da på om det er noen som har noen gode råd om det da er best å beholde en han eller hun? Og hvorfor? Gode råd mottas med takk Lenke til kommentar
elelmar Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Jeg har tenkt å sette kull på Rottweileren min. Og vil beholde en av hvalpene selv. Lurte da på om det er noen som har noen gode råd om det da er best å beholde en han eller hun? Og hvorfor? Gode råd mottas med takk Behold ei tispe! Har du mor og sønn så kan det fort gå galt når det blir løpetid, pluss at det blir mye hyling, piping og uro!!! Mor og datter går helt fint, mor har høyere rang og valpen retter seg etter henne, altså du får et mye lettere hundehold ved å ha to av samme kjønn! 1 Lenke til kommentar
frode8 Skrevet 12. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2011 Ok, men er det slik at det kan bli krangling når de har løpetid, eller er det kun hvis den ene blir gravid? Lenke til kommentar
elelmar Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Ok, men er det slik at det kan bli krangling når de har løpetid, eller er det kun hvis den ene blir gravid? Nei, det blir ikke noe mer krangling pga løpetid, og de tilpasser seg som oftest hverandre og har løpetid samtidig. Ok, men er det slik at det kan bli krangling når de har løpetid, eller er det kun hvis den ene blir gravid? Dersom den ene blir drektig så er den høyest i rang og det blir respektert av den andre. 1 Lenke til kommentar
frode8 Skrevet 14. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2011 OK, det hørtes bra ut. Og da er jo egentlig valget lett. Takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå