Bungalow Bill Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Hei alle sammen! Har lasta ned en film vha Kazaa (Grogg med Thomas Gustavson) som dessverre vises på hodet. Det greieste er nok å snu stasen riktige veien. Vel, er det noen her som kan komme med forslag til løsning på problemet? På forhånd takk Hilsen Buffalo...ehm...Bungalow Bill Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 hadde samme problemet selv med filmer. fikk tips om å legge inn noen codecs. gjorde det, og det funket. men jeg har ikke mye peiling på sånt. sikkert noen som vet hvilke codecs det er snakk om. Lenke til kommentar
Mr_Snuffles Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 1) Last ned VirtualDub her. 2) Velg File->Open video file... og velg filmen du skal rotere (må være avi eller mpg). 3) Åpne Video->Filters 4) Trykk Add..., velg Rotate (internal) og trykk Ok. 5) Velg Rotate image: Around 180 deg og trykk Ok to ganger. 6) Velg File->Save as AVI, og skriv navnet på filen. 7) Hvis filen blir for stor kan du evt. legge til kompresjon via menyen Videos->Compression Codec'er for kompresjon kan du laste ned her: XviD Codec DivX 5.0.5 Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Er det xvid film? isåfal kan du prøve å spillen den av i BSplayer. Hadde hele sesong 2 av dark angel i xvid, og ble ganske paff da jeg prøve alle episodene i media player, de var opp ned!! Spilte de av i BSplayer, og problem solved:p Lenke til kommentar
Gabriel Shear Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Jeg snudde bare min Samsung 32" flatscreen opp ned - Problem Solved ok.. jeg kødda Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 Hvis du bruker ffdshow-kodeken til å vise DivX (det bør du gjøre, den er genial), kan du merke av for "Flip image" under Miscellaneous i innstillingene. Men det kan godt hende problemet blir løst hvis du bare installerer programmet (i tilfelle du ikke bruker det). Godt filmvalg forresten, Robert Gustafsson er genial Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 Er ikke dette egentlig et codec problem? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 Dersom du har XP så kan du flippe rundt hele skjermbildet Lenke til kommentar
thorel Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 Hvis du bruker ffdshow-kodeken til å vise DivX (det bør du gjøre, den er genial), kan du merke av for "Flip image" under Miscellaneous i innstillingene.Men det kan godt hende problemet blir løst hvis du bare installerer programmet (i tilfelle du ikke bruker det). Godt filmvalg forresten, Robert Gustafsson er genial FFDshow eier Lenke til kommentar
RauRau Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Masse løsninger. Nevner en til. Crystalplayer er et meget bra program for å vise filmer. Når den er installert F10 knappen flipper bildet vertikalt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå