MrLee Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 jaja, så har jeg ett lite problem her... en 6mnd gammel seagate U6 5600rpm PATA disk er gåen, tror jeg? jeg finner den i BIOS, jeg finner den når jeg skal installere win XP, jeg klarer å formatere den...men når jeg starter kopiering av filer fra CD til HD, stopper den på foskjellige punkt... jeg er rimelig sikker på at det er harddisken, for jeg har bytta alt av IDE kabler 2-3 ganger, og prøvd 2 forskjellige CD roms, og 2 OS disc'er... er den gåen? forresten, den var utrolig varm da jeg skrudde av PC'en, og skrudde den ut...?? trodde ikke 5600 disker ble sååå varme?? (ps. jeg satte en Taifun 500mm(ca) vifte forran kabinettet på full styrke, for å se om kjøling hjalp (front deksel av, disken fikk MYE kald luft...), fikk samme problemet, så jeg tror ikke at overoppheting er problemet.. ) Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 SeaTools diagnostic software: http://www.seagate.com/support/seatools/ Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 5. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2003 den lager forresten brum brum lyder, som om den starter og stopper igjen hele tiden.. seatools ville ikke loade engang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå