Gå til innhold

Modifisering av Xbox 360.

oleost

Anbefalte innlegg

Hei.

Har en gammel Xbox 360 som står å støver ned, og kunne tenkt meg å modifisere den, til å tillate homebrew ++.

Har prøvd å søke litt, men finner jo uendelig med infomasjon, så lurer på om noen kunne ha fortalt meg den letteste måten.

Har funnet ut at disken min er en Samsung-Toshiba, og jeg kan tenke meg at systemet er oppdatert til den versjonen som var før Kinect støtten kom på plass.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men er det ingen mulighet for å f.eks installere spill på en ekstern hardisk eller lignende?

du har jo muligheten til å bruke 2 stk usb dingser på 16gb pr stk. for å innstallere spill på.

dårlig kvalitet på disse vil si laaaang innstalleringstid og elendig lesehastighet under spilling.

husk at en 250gb harddisk koster 500kr til både slim og fat. så det å kjøpe minnepinner vil være dårlig butikk.

Endret av 530XD
Lenke til kommentar

Klarer kanskje å få tak i en konsoll som har mulighet for å bli JTAG`et. Også levere den inn for modifikasjon.

Men var ikke lett å finne infomasjon om hva som er tilgjengelig og hvor langt utviklingen er kommet.

Har vert innpå forskjellige sider, men fant ikke så veldig spesifikt egentlig. (gammelt/nytt)

Lurer da på:

Finnes det noe lignande Xbox media center?

Hvilken emulatorer finnes, og er disse gode, tenker spesielt på Nintendo 64 og Amiga.

Såg et sted at det går ann å kjøre Xbox 1 homebrews, er dette ekte eller fake?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Da har jeg klart å oppdatere meg litt her.

Kjører no Freestyle dash.

Har funnet ut at det ikke finnes N64 eller Amiga emulator enda, men at det jobbes med.

Link til AMIGA

Link til N64

Har funnet en PSX emulator, men denne er også i veldig tidlig fase.

Ellers er vel det FBAnext som er den store emulatoren såvidt jeg har fått med meg?

Er det noe annet å anbefale å ligge innpå Xboxen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...