Mitoosa Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Batteriet på min Acer 5920 tok kvelden, å det kan bli litt upraktisk og ha lader tilkoblet hele tiden, så ser nå etter en ny pc. Hovedkriterier er: *Bra lydkort(viktig da den skal brukes som hoved lydkile på Hifi anlegg) *Er åpen for alle merker uten HP, men må si at jeg har vært veldig forbøyd ma Acer *Er ikke noen gamer, men den bør takle Mafia II ;D *Maks 15.6", gjerne rundt 14 vis dette ikke går utover ytelsen. Ting som er mindre viktig er *viftestøy *utseende *kommer aldri til å bruke disse tallene 0-9 som av og til er på høyresiden av pc`n, så klarer meg fint uten en pc med dette Finnes det f.eks noe brukenes på Elprice(nærmeste butikk) til en god pris? Tenkte meg å bruke ca 6 høvdinger. PÅ forhånd takk! Lenke til kommentar
Grunnbok Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Ikke for å være pirkete, men har du vudert og bare kjøpe nytt batteri? Lenke til kommentar
Mitoosa Skrevet 9. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2011 Nå er jo pc`n et par år, og den kostet jo ikke mye når jeg kjøpte den heller, så det sier seg selv at det ikke er verd å påkoste den nytt batteri Trenger også en litt raskere pc med større hardisk også! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå