TheNarsissist Skrevet 9. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2011 (endret) Hei, hadde i lekse å skrive et brev på engelsk til i morgen. Engelsk er ikke et fag jeg er så flink i, men gjør så godt jeg kan. Kan noen se over? Er ikke helt ferdig enda da. Brev engelsk.doc Hadde blitt kjempe takknemlig om noen kunne kommet med noen tips eller gjort meg opmerksom på feil jeg har gjort. Endret 9. januar 2011 av TheNarsissist Lenke til kommentar
Læremester Skrevet 9. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2011 Det er såpass mye feil i stykket ditt at det går ikke i en handvending å rette. Når skal det leveres? De verste feilene er der du tenker norsk, men skriver engelsk. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 9. januar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. januar 2011 Såpass ja, er ikke helt sikker på når det skal leveres. Lenke til kommentar
Læremester Skrevet 9. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2011 Legg ut det ferdige brevet når du har det klart, så kan jeg se på det i morgen Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 9. januar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. januar 2011 Takk, skal prøve å gjøre det ferdig i morgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå