N*E*R*D Skrevet 1. februar 2002 Del Skrevet 1. februar 2002 COUNTER-STRIKE nye ANTI cheat programs ÅÅÅÅÅÅ spilte på jolt server i dag ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ en kar ble tatt med deres nye harddisk scanner ocg detected c:cheatocgocg.dll veit ikke om dette er nøyaktig det som stod men det var 5 sånne nedover skjermen med stoooor skrift alle forskjellige da dette var på en jolt server han ble banna for livet :eek: COUNTER BLIR GØY IGJEN!!!!! Lenke til kommentar
pizzabud Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 cs.belligero.com florte med cheatere for inntil en måned siden tror jeg da cs-guard anticheat kom og rydda opp. over 1000 cheatere er bannet fra serveren... digg og spille cs nå. Lenke til kommentar
Crashloop Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 Hvor kan jeg finne dette mirakelprogrammet? og funker det bra med gamespy 3D? Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Du trenger ikke laste ned noen ting for å spille på disse serverene... Det er nok samc det er snakk om her... Hellfragger, Gamesurf, vg pluss en hel del andre bruker allerede dette systemet... De har også en felles database på hvem som blir tatt for juksing, slik at blir du tatt på hellfragger, blir du også banna fra gamesurf og de andre i samarbeidet... Jeg råder alle som har lastet ned noe i det hele tatt av juks slette dette hvis de skal spille på disse serverene.. Samc leiter nemlig gjennom det meste av hd'n din (ikke bare x:half-life*.*)! Så hvis du f.eks har en speedhack.exe, eller annen slags cheat du bruker/ikke bruker på hd'n, finner samc det og det resulterer i ban! Dette skjedde med meg da jeg hadde en gammel dll fil fra et program liggende..... :sad: Det står en advarsel når du kobler på om at hl katalogen blir scanna, og jeg var sikker på at den var rein! men akk... en tullete dll fil ødela min cd key! Men selvfølgelig! det beviser bare at samc er effektivt! man SKAL ikke ha cheats på harddisk i det hele tatt!! Lenke til kommentar
inflames Skrevet 19. februar 2002 Del Skrevet 19. februar 2002 lol programmet heter ikke SAMC, det er databasen ja, men programmet som finner cheatsa heter Cs-Guard. Lenke til kommentar
Valldemar Skrevet 19. februar 2002 Del Skrevet 19. februar 2002 Csguard er ikke så ***** smart. En kompis renamet CstrikeOGC til noe helt annet. F.eks Cstrikefjoll Da finner den ikke dritten.. Spiller ikke cstrike sjøl pga all cheatinga. Hater det!!!! Lenke til kommentar
SlaVe Skrevet 21. februar 2002 Del Skrevet 21. februar 2002 du er jo dum som et brød som sier det der da! bruk skallen a dust ! Lenke til kommentar
Neme Skrevet 21. februar 2002 Del Skrevet 21. februar 2002 Quote: On 2002-02-19 10:06, Valldemar skrev:Csguard er ikke så ***** smart. En kompis renamet CstrikeOGC til noe helt annet.F.eks CstrikefjollDa finner den ikke dritten.. Spiller ikke cstrike sjøl pga all cheatinga. Hater det!!!! Altså den nyeset OGC'en legges ikke i HL mappa, men den kan legges hvor som helst.Jeg kjører en server med CSGuard så jeg skal fortelle litt om hvordan den funker. I CSGuard config'en ligger en liste over file den skal se etter. F.eks; Code: // Filescsg_check "exec ../ogc7-22b.zip:OGC 7.21:PK" "abcde"csg_check "exec ./ogc7-22b.zip:OGC 7.21:PK" "abcde"csg_check "exec ../../../../../ogc7-22b.zip:OGC 7.21:PK" "abcde"csg_check "exec ../ogc7-21.zip:OGC 7.21:PK" "abcde"csg_check "exec ./ogc7-21.zip:OGC 7.21:PK" "abcde"csg_check "exec ../../../../../ogc7-21.zip:OGC 7.21:PK" "abcde" csg_check "exec ../ogc710radio.zip:OGC 7.1:PK" "abcde"csg_check "exec ./ogc710radio.zip:OGC 7.1:PK" "abcde" slik leter CSguard etter cheat filer. Det er en rimelig stor liste men jeg kan ikke skrive hele her. Så den søker ikke på harddisken, men sjekke forskjellige steder for diverse filnavn. Den sjekker også Cvars, selv om de nyeste OGC'ene ikke bruker det... Inntill CS 1.4 har slutta å spille CS og håper på at den nye Steam motoren i HL1.1.0.9 kommer til å holde en stund før vi blir infisert av cheatere igjen. Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 23. februar 2002 Del Skrevet 23. februar 2002 har du skillz er det gøy døø cheatere moahahawawhawahwahwawhawwhawhwawhwaawhwhwhwahwhawhaw Lenke til kommentar
pizzabud Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 Quote: On 2002-02-19 10:06, Valldemar skrev:Csguard er ikke så ***** smart. En kompis renamet CstrikeOGC til noe helt annet.F.eks CstrikefjollDa finner den ikke dritten.. Spiller ikke cstrike sjøl pga all cheatinga. Hater det!!!! det er få cheatere som vet det, men nå vet ALLE det, hvertfall de som leser dette. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. februar 2002 Del Skrevet 27. februar 2002 Noen som har en link til å laste ned det nyeste OGc??? Lenke til kommentar
-BerzerkerN- Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 Ja, men ser d ut som du får dn! Du fåkke lov å ødelegge cs! Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 ja drep jukserne, i virkeligheten. :smile: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Noen som har en link til å laste ned det nyeste OGc??? Hva skal du med de? Bare laste ned men ikke bruke ting? hahahahahahaha Fegiser bruker cheats Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå