ranger** Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 (endret) Hello. Trenger en ny skjerm og er litt usikker på hvilken jeg skal velge. - Vil ikke legge for mye penger i det. - helst 24 tommer men 22 går også. - Skal bruke skjermen til kontorarbeid, litt bilderedigering, litt spilling og litt film. Har sett litt på: Philips 24" Brilliance 244E2SB Samsung SyncMaster P2350 Samsung 24" LCD Syncmaster P2450H Dell 22" LCD Wide Ultrasharp 2209WA Dell 24" LCD Widescreen G2410 Og andre skjermer som er anbefalt på hw.no, men anbefalingene der ble oppdatert for ganske lenge siden så stoler ikke helt på de.. Noen som har noen anbefalinger? Bør jeg velge LED eller LCD ? Hva er fordelene og bakdelene med LED kontra LCD på dagens skjermer? Endret 10. januar 2011 av ranger** Lenke til kommentar
blinc Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Finn en 1920x1200 skjerm. Bra både til film og kontor. Bilderedigering krever skjerm av god kvalitet, gjerne IPS panel. Alle skjermer er LCD. Spørsmålet er om du vil ha LED bakgrunnsbelysning eller det eldre CCFL. LED har bedre kontrast og bruker mindre strøm så ingen grunn til å velge bort LED. Lenke til kommentar
ranger** Skrevet 10. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2011 Kjøpte en Dell Ultrasharp 2209WA . Betalte 2150 hos Netshop så det var rimelig og greit. Kunne godt ha tenkt meg den i 24" men koster en del mer. Lenke til kommentar
Stefanus Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Det finnes mange gode skjermer på markedet i dag, selv om den du valgte ikke er av de nyeste, så er den fremdeles en av de bedre i den prisklassen. Et greit valg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå