TheCatIsALie Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Har nå overclocket til 3,5 GHz. Husker ikke helt volt, men 1,2.. noe V. Har lyst til å gå til 4GHz. Har vært der, temp var rundt 80, noe som er greit på 100% load. Men da jeg var i spill, fikk jeg ustabil FPS. Men funket lenge med Prime95. Noen som har i5 750 på 4GHz, med ASUS P7P55D? Hvilke instillinger i BIOS? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 80C høres litt ekstremt ut, jeg hadde i alle fall sørget for litt kald vind fra vinduet og rett på pcen så den kan få ned temperaturene bedre. Skal du overklokke mer bør kjølingen yte bedre , er jo lov å ha det kaldt på rommet hvor man overklokker. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 11. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2011 Tempen bryr jeg meg ikke så mye om om under 80, men ser ikke ut til å få det stabilt (så det ikke failer i Prime95), så ser ut til at 3,5 GHz blir så langt jeg går. Får bare prøve å få volt lavest mulig på den clocken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå