Black Star Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Tror ikke det skal være noe i veien for det. Man kan vel faktisk få de utbetalt før nyttår også, men da må man betale skatt av de (som på en måte blir tilbakebetalt på skatteoppgjøret). Jeg tror ihvertfall det er sånn. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 9. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2011 Det er forresten snakk om privat sektor. Så muligheten er der? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Ble litt usikker nå, for finner ingen paragrafer i Ferieloven som understøtter dette. Men et par steder jeg har jobbet før, vet jeg om noen som har fått utbetalt hele eller deler av feriepengene når de har spurt om det. Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Har du sagt opp jobben har du krav på å få de utbetalt med engang dersom du ber om det. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 13. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2011 Hørte i dag. Man kan tydeligvis ikke be om forskudd (men dette kan man tydeligvis gjøre andre steder), men man kunne få utbetalt feriepengene dersom man tok ferie, men man kunne ta ferie når man ønsket. Man fikk heller ikke ut alle feriepengene, hverken i juni eller nå dersom man f.eks tar ut 3 ukers ferie. Da holder de igjen 2 uker med feriepenger til man eventuelt vil ta ferie senere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå