dcba Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Hei! Har tenkt å kjøpe meg ny TV og går da for 3D. Kan ikke ha noe større enn 46"-47" og helst ikke noe særlig mindre, da jeg sitter relativt langt unna. Det jeg vektlegger mest er generell bildekvalitet, gjenskinn (har relativ lys stue) og egen nettleser/multighet for å koble til pc trådløst hadde vært greit. Skal brukes til alt ifra spilling til film, sport, nyheter og serier. Modellene jeg har sett på så langt er: 1. Panasonic VT20 (12000kr) 2. Sony HX800 (14000kr) 3. Philips 46PFL8605H (13000kr) Eller burde jeg vente litt å gå for noen av disse når de kommer i feb/mars? Noen som har noen formening om hvilen som er best til mitt bruk, eventuelt andre alternativer? Takker på forhånd for svar! Lenke til kommentar
joacom Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Du bør seriøst sjekke elkjøp reklamen som kommer i posten for denne uken... der var det mange billige 3d tv`r. Jeg har ikke sånn peiling på det, men så kan du jo søke dem opp på nett for å sjekke tester av dem og sånn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå