Mechablast Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Pleier å ha en flaske ved siden. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Vannflaske ja. Men for mange slurker før natten = morrabrød. Lenke til kommentar
Thomas. Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Ja faktisk, kanksje du burde sjekke blodet ditt? Hva kan skje hvis man har sukkersjuke og driter i det? Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Til slutt får du vel det de kaller "føling"( slags anfall) Vet ikke om du kan dø, men ganske sikker. Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Til slutt får du vel det de kaller "føling"( slags anfall) Vet ikke om du kan dø, men ganske sikker. Om en får føling så er det ikke værre en å få i seg noe søtt, sjokolade eller noe. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 (endret) Viss du føler deg slapp uten å fått i deg vann/sukkerholdig da? typ "orker ikke det", svimmelog slikt? (akkuratt nå, og siste timen har jeg vært ganske tåkete i huet, har vært sånn en gang, og besvimt) Endret 12. januar 2011 av Sk!ppy Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Hvor mye får du sovet før du må opp og pisse da? ca 10-14 timer Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 (endret) Skippy: Det er fordi du har sex med tilfeldige menn backstage. HØ HØ HØ nå var jeg morosam. Endret 12. januar 2011 av Pokey Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Skippy: Det er fordi du har sex med tilfeldige menn backstage. HØ HØ HØ nå var jeg morosam. Wat? Jeg sa rykter. Never had sex. Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Til slutt får du vel det de kaller "føling"( slags anfall) Vet ikke om du kan dø, men ganske sikker. Om en får føling så er det ikke værre en å få i seg noe søtt, sjokolade eller noe. Men hvis man ikke har fått påvist sukkersyke så vet man vel ikke at det er det som skjer? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Løsning: Spis sjokolade alltid. 1 Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Nei du får drikke det sure kruset ditt med vann! Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Liker krus fordi det er plass til mer og det er lettere å holde de når man har kalde, trøtte fingre. Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Det er 1 meter mellom fotenden av senga mi og en vask! Det er herlig, kaldt friskt vann nårsomhelst på døgnet. Hender jeg har et glass vann ved hodeenden også. Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Jag har inget nattbord men en flaska vid sängen. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Det er et tehgn på sukkersyke at du våkner tørst ofte. Har cola ved siden av senga jeg ;D Tull! Forøvrig så bor jeg på kjøkkenet mitt, så ruten går fra sengen til vasken, og så til datamaskinen. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 (endret) Hva kan skje hvis man har sukkersjuke og driter i det? Går man med for høyt blodsukker over lang tid (flere år) kan man få senkomplikasjoner. Det vil si sykdommer i hjerte, øyne, føtter, nyrer og nerver. http://diabetes.no/n...tilte_sporsmal/ Jeg har diabetes 2. Går på tre forskjellige typer tabletter nå. Endret 12. januar 2011 av WarpX Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Når jeg først skal ha et glass vann ved siden av senga klarer jeg å velte det fem sekunder etter at jeg setter det fra meg. Jeg skylder på at det var mørkt. Dama lo. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Vannflaske ja. Men for mange slurker før natten = morrabrød. Har det noen sammenheng? Har en vask på soverommet mitt, så hvis jeg er tørst om morgenen eller om natten så drikker jeg bare fra den (har en nestea flaske klar) fremfor et glass. Har heller ikke nattbord, bare legger bøker og sånn på gulvet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå