Gå til innhold

Har du et glass vann på nattbordet?

Wohooo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

Hvis jeg har spist noe salt før jeg legger meg eller hvis jeg er fyllesyk, så har jeg en termos med vann stående. Det er genialt foresten, vannet holder seg iskaldt. (Halvliters ståltermos, har ikke lokk på den, drikker rett fra åpningen)

Lenke til kommentar

Pleier å ha ei flaske faktisk! Våkner ikke om natta at jeg er tørst, men det er sykt digg å ta noen slurker før man sovner og drikke litt vann med en gang man står opp :thumbup:

Det gjør jeg og. Deilig å slippe å stå opp hvis jeg blir tørst.

Lenke til kommentar

Nope. Drikker vann like før jeg går og legger meg, og jeg er sånn at jeg sovner rimelig fort, så rekker sjelden å bli tørst igjen. Hender omtrent aldri at jeg våkner om natta og er tørst, så behovet for å ha vann tilgjengelig er ikke til stede. Skjer det likevel at jeg våkner og er tørst, så tar jeg meg bare en gåtur for å hente vann. :p

• Liker 1
Lenke til kommentar

Nattbordet?? Har ikke noe sånt :p

Nattbord er virkelig en genial oppfinnelse. Stedet man kan putte alt dritet som man har og finne det igjen neste morgen.

Varier om jeg har vann ved sengen, stortsett så drikker jeg lite iløpet av natten og da står jeg opp og henter meg glass med vann i stedet.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hvor mye får du sovet før du må opp og pisse da? :p

Det tar vi om morningen..

Jeg har alltid en flaske på nattbordet. Har sjekka meg for sukkersyke, har ingen tegn eller fare for å få det, er bare generelt tørst, og drikker mye vann.

Jeg gjør også som Gypsy, har en termos.. Da er vannet kaldt. Dette er om sommeren, om vinteren er det jo kaldt uansett.

I demand a poll!
Endret av Diskutant
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...