Mysterious Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Hei, jeg har lyst til å prøve meg på nettbutikk. Jeg har ikke så mye kunnskaper innen det feltet så jeg tenkte å kjøpe meg dette: http://www.active24.no/sw45084.asp?gclid=CLShn8qCrqYCFdgq3godXBcVnA Active eCommerce Standard Det koster 2235.- i året. Er dette en rimelig pris? Lenke til kommentar
Læremester Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Det er Mamut som har utviklet denne løsninga. Jeg tok i bruk et av deres regnskapssystemer, som i følge Mamut skulle være så enkle å bruke, meg jeg finner programmet svært mangelfullt og inneholder flere bugs som bl a gjør at registreringer du er ferdig meg forandrer seg. Helt håpløst om du ikke følger med på skjermen absolutt hele tiden. Den prisen du nevner inneholder vel ikke alt du trenger for å drive nettbutikk, er jeg redd. Lenke til kommentar
Mysterious Skrevet 9. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2011 Hva mener du med -Den prisen du nevner inneholder vel ikke alt du trenger for å drive nettbutikk, er jeg redd. ? Jeg lurer på om denne pakken inneholder det jeg trenger for å starte en nettbutikk, og om prisen for det er fornuftig Takk for svar. E-handel Nettbutikk Handlekurv-funksjonalitet Stort utvalg av designmaler Innstillinger for levering, betaling, vilkår, returvarer m.m. Automatisk oppdatert produkt- og prisregister Antall produkter i nettbutikk 250 stk Statistikker Verdikupong Google AdWords Verdi kr 750 Hjemmeside Domene 1 stk Flytting av eksisterende domene Peking av domene (frame forward/redirect) Lagringsplass på nettserver (Windows 2008 Web (IIS 7.5)/Linux Web) 2 GB Lag profesjonelle og synlige hjemmesider med Mamut eZPublish Støtte for statistikkverktøy E-post Profesjonell e-posttjeneste basert på Microsoft Exchange 2007 Antall e-postkonti 5 stk Samlet lagringsplass på e-postkonti 1 000 MB Les e-post i nettleser via Microsoft Outlook Web Access 2007 Mulighet for oppgradering til Active BusinessMail (MAPI) inkl. 2 GB lagringsplass (pris per bruker/måned eks. mva) Kr. 79,- Sikkerhet Daglig sikkerhetskopiering Antivirus Spamfilter Service og support Support på telefon Support via Internett og e-post Ekstratjenester Automatisk online backup Lag spørreundersøkelser online MS SQL 2008/MySQL5 database som ekstratjeneste Lenke til kommentar
Læremester Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Du skriver at det koster kr 2235 i året. Men det er nok bare selve programmet. Du trenger nok en betalingsløsning i tillegg (ekstèrn leverandør). Lenke til kommentar
Kris Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 I tillegg trenger du en server og et domenenavn. Lenke til kommentar
khansencc Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Vil ikke anbefale Active24 da dem er svært dyre. Du finner mange andre som er billigere og tilbyr bedre produkter til en rimeligere pris. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå