Mossmoth Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Hei, jeg skal bygge PC for første gang, og har sett meg ut de delene jeg tror passer for mitt bruk. Jeg har planer om å spille en del, i tillegg til en del programmering. PC'en skal ha dualboot Windows 7 og Ubuntu/Debian. En av de tingene jeg lurer mest på er kompabilitet mellom delene og ellers generelt tips til forbedringer. Budsjette er som sagt på rundt 10000. Her er foreløpig handleliste på komplett.no . Lenke til kommentar
jonskja Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 (endret) Her er min prisliste; https://prisguiden.no/profil/lister/121641 du kan sikkert tilpasse deg litt ditt bruk. Hiv på ett Cm 690 II, kanskje 2 GB mer ram, velge ikke-deluxe versjonen av p8p67 og gå for en i5 2500K så er dette helt perfekt Endret 9. januar 2011 av jonskja Lenke til kommentar
johome Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Jeg ville også helt klart byttet ut til SandyBridge. Ville ha byttet ut SSD til Crucial C300 64 GB eller Crucial C300 128 GB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå