Gå til innhold

Hvordan stoppe Iphone fra å reboote?

Anbefalte innlegg

Hei.

Har en iphone 4g ios 4.2.1 som jeg netopp har jailbreaket.

Det som er problemet er at dette var en tethered jailbreak,og lurte på om det finnes en app fra cydia som hindrer iphonen i å reboote etter jeg har downloadet en app fra cydia som må rebootes,slik at jeg kan laste ned det jeg vil ha og så reboote alt som må rebootes med en gang istedet for og gjøre det hver gang jeg laster ned noe?

Håper noen kan hjelpe,veldig frustrerende å måtte bruke macen hver gang jeg må starte iphonen på ny etter hver eneste app jeg laster ned som må rebootes.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

Har en iphone 4g ios 4.2.1 som jeg netopp har jailbreaket.

Det som er problemet er at dette var en tethered jailbreak,og lurte på om det finnes en app fra cydia som hindrer iphonen i å reboote etter jeg har downloadet en app fra cydia som må rebootes,slik at jeg kan laste ned det jeg vil ha og så reboote alt som må rebootes med en gang istedet for og gjøre det hver gang jeg laster ned noe?

Håper noen kan hjelpe,veldig frustrerende å måtte bruke macen hver gang jeg må starte iphonen på ny etter hver eneste app jeg laster ned som må rebootes.

Ingen som vet noe idet hele tatt som kan hjelpe?,er desperat her,så visst noen vet om noe vær så snill og svar.

Takker for alt som kan hjelpe...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...