leivm Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Hei, jeg har panasonic tv (tx37x10) og har HD-kabeltv fra canal digital. Hatt det noen uker nå og plutselig i dag så er bildet zoomet litt inn slik at jeg mister logobildet til f.eks. NRK. Skifter i hovedsak mellom en blu-ray spiller og canal digital på to hdmi innganger. Har sett dette problemet hos andre også, og i dag dukket det opp hos meg. Hva er galt? Har prøvd å skifte mellom ulike visningsmuligheter på min TV uten at det nyttet, samt skiftet fra 1080i til 720p ut fra dekoderen og det hjalp heller ikke. Noen som vet hva som foregår og hvorfor det er slik? All hjelp mottas med takk. Lenke til kommentar
Bobben1 Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Hei, jeg har panasonic tv (tx37x10) og har HD-kabeltv fra canal digital. Hatt det noen uker nå og plutselig i dag så er bildet zoomet litt inn slik at jeg mister logobildet til f.eks. NRK. Skifter i hovedsak mellom en blu-ray spiller og canal digital på to hdmi innganger. Har sett dette problemet hos andre også, og i dag dukket det opp hos meg. Hva er galt? Har prøvd å skifte mellom ulike visningsmuligheter på min TV uten at det nyttet, samt skiftet fra 1080i til 720p ut fra dekoderen og det hjalp heller ikke. Noen som vet hva som foregår og hvorfor det er slik? All hjelp mottas med takk. Forsøk å trykk på TV knappen dersom det er en HDPVR. Dersom det er en HD boks uten harddisk så forsøk å trykke på HD knappen. Dette endrer zoom modus på boksen. En annen mulighet er at du har kommet i skade for å ativere zoom på TV'n for den HDMI inngangen du benytter til Canal Digital. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå