Hyuki Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Okay. Mamma har nå lovt at vi skal skaffe oss trådløst nett over hele huset. Men vi er ikke akkurat de rikeste, og har levd på Natt & Dag Mobilt Bredbånd fra Telenor. Altså, vi trenger ett raskt, stabilt og billig nett. Det må kunne være like raskt for 3 PCer. Jeg spiller ofte, og ser på YouTube. Lillesøster spiller på små flashspill på nettet og er på YouTube. Mamma og stefar bruker BARE Facebook, og spiller bare Facebook-spill. Kan dere anbefale hvilket nett vi burde skaffe oss, og hvilken boks vi burde skaffe oss? Takk for all hjelp. Lenke til kommentar
snakzz23 Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Du og lillesøsteren kan ta på dere en jobb, så kjøper dere fibernett :thumbup: Lenke til kommentar
Hyuki Skrevet 9. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2011 Jeg er 14. Søsteren min er 12. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Du finner bredbånd her Hvis dere har TV via kabelnett, så kan det hende du kan bestille internett der. Trådløsrouter følger ofte med på abonnementene. Lenke til kommentar
snakzz23 Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 tror dere kan få jobb som avis selgere osv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå